Deze 😍 Welkom op het zwanger worden, zwangerschap en baby forum - Zwangerschapspagina Welkom op het zwanger worden, zwangerschap en baby forum - Zwangerschapspagina
Wow kleinmonster wat veeeeeeel! je bent pas op de helft van je zwangerschap. Kun je je de rest van de tijd inhouden en niets meer kopen? zou ik niet kunnen namelijk...
ik koop bewust geen maten groter dan 62 want ik vind shoppen zo leuk! Niks aan als alles al klaar ligt in de kast een jaar lang haha.
haha ik had het e.e.a. maat 62/ 68 voor weinig gekocht maar een vriendin van ons kwam langs zij krijgen nu een zoon dus we ruilen nu van kleding. dus in maat 62 en 86 kan ze waarschijnlijk alles met 1 keer aan hahaha
vandaag een setje van Next Direct binnen gekregen (het grijs witte setje) was nieuwsgierig geworden door meerdere meiden hier op het forum maar het is idd een erg leuke webshop! Ook kocht ik bij de hema een setje in de aanbieding (het groen/blauwige setje) moet er nog wel vestjes bij scoren maar die zijn er nu niet veel
Leuk is die he! Wij hadden het pakje ook besteld bij next We hebben ook weer wat dingetjes gekocht, zal binnenkort even een foto plaatsen!
Ik vind het bij Next allemaal nét niet. Ik zag deze nieuwe dingen bij prenatal. ik vind ze enorm schattig en twijfel of ik zal bestellen:
superschattig met dat groen Nanda Ik heb nog een hele garderobe van de oudste dus ik durf sowieso niet meer al te veel kleertjes te kopen
Jee morgen komt m'n bestelling van next direct binnen en dan is het even klaar. Krijg nog babyshower, kraam kado's ze heeft zoveel haha
Ik ben eindelijk geslaagd voor haar eerste jurkje! En heb gisteren ook een zacht roze koeka wafel omslagdoek gekocht die ik graag wilde hebben.