Ik heb het maar even zo gedaan, anders spam ik hier dit hele topic met m'n foto's haha. Alles wat besteld is en nog binnen moet komen en een gedeelte wat er al is, inclusief de kleding kast
Dat setje krijg je bij snoezigby-p op Facebook en bij kaatekaatje ook op Facebook. Maar zou bij snoezig bestellen, ik heb daar ook een bestelling gedaan
Ja klopt bij snoezig ik heb daar ook een hele mooie deken besteld voor de kinderwagen ! Kaatkaatje ofzo kon ik nog niet ga ik meteen opzoeken Dit is ( zo ongeveer) de deken die ik laat maken
Ohhhh gaaf, ze hebben zulk mooi spul. Ik heb mijn luiertas, boxmobiel, wagenspanner, kledingsetjes, labeldoekjes en nog wat dingen vandaan. Zo mooi geworden ook, iets wat niet iedereen heeft
Ja gaaf he !!! Als het nu m'n eerste was had ik ook alles door hun willen laten doen . Voor de tweede doe je dat toch iets minder ( alhoewel ik dan) Vooral omdat ik voor m'n eerste veel van puckababy en baby's only had gekocht wat nog zo goed als nieuw is. En voor een jongen of meisje kan
Bij ons is het de eerste en waarschijnlijk ook de laatste dus ik heb me helemaal laten gaan, vooral toen ik er achter kwam dat het een meisje was hihihi..
Ja gelijk heb je hoor gaaf toch ! Zo leuk dat shoppen !!! Dat doe ik nu ook met haar kleertjes hoor zo leuk ! Alleen beddengoed en kinderwagen spul minder.... Ik wil haar sowiso zo snel mogelijk in een slaapzak laten slapen . En met slecht weer loop ik weer niet zo veel buiten met d'r..
Vandaag de muurstickers op de muren geplakt in het kamertje van ons meisje! Ben echt heel blij met het resultaat