Wat een nare webwinkel is dat zeg. Heb ik 4 dingen besteld waaronder een box en een boxkleed, wordt alles apart verzonden, ook nog eens na navraag van mijn kant. 1 product verkeerd geleverd, kreeg ik een duur boxkleed ipv een goedkoop speeltje De box was beschadigd, de schroeven zaten los in de doos. Na een tijdje priegelen erachter gekomen dat de box helemaal niet in elkaar kan! Met geen mogelijkheid past het, verkeerd voorgeboorde gaten.. Nu mocht ik hem laten ophalen door GLS, kost het me 10 euro Nog meer van zulke ervaringen? Wie weet er een goede webshop? Is Babydump bijvoorbeeld goed?
Ik heb er een box, commode en ledikant besteld en eerlijk gezegd geen problemen mee. Maar baby dump is goed! Heel klantvriendelijk.
Hoor ook gemengde ervaringen van van asten. Ik heb er mijn kinderwagen vandaan. Had deze met spoed nodig (2e handsje die we hadden was het toch net niet...) en de mutsy evo dark nomad was bij van asten als enige direct leverbaar. Netjes geholpen en nog steeds blij ermee!! Baby dump is superhoede service! Gewoon goede winkel en goede prijzen!
Ik heb eigenlijk alleen maar positieve ervaringen met van Asten. Maar ik woon in de buurt, dus ik ga mijn spullen zelf halen. Maar goede service ook vind ik.
ik kreeg een slaapzak die ik niet besteld had, een lakentje zat een gat ik en het dekentje was niet geleverd...ben er geen fan van
Ik heb er tot nu toe goede eevaringen.... Alleen kan het ook wel is de andere kant opgaan. Heb nog een commodeopzet in bestelling. Zou binnen zijn eind juni. Nu bijna halverwege juli kunnen ze mij nog niet vertellen wanneer deze geleverd gaat woeden. Als ze niwt opschieten ga ik HEEL boos worden..
Hier hetzelfde! Heb al een keer kapotte buggy gehad en is netjes opgelost door van asten, zelfs nadat hij voor de derde keer kapot was hebben ze het netjes opgelost door mij een ander merk buggy mee te geven...
Van Asten vind ik echt een vreselijke winkel. In de winkel gevraagd naar de voetenzak van de easywalker...had hem snel nodig omdat ik hem als zitverkleiner wilde gebruiken...riempjes konden echt niet strak genoeg voor mn dunne vrouwtje. Nou snapte ze...ze hadden hem niet maar werd met spoed besteld...krijg zo snel mogelijk bericht. Moest wel meteen aanbetalen. 5 weken later nog niets. Na meerdere keren bellen zou het aan een probleem bij easywalker liggen, voetenzak was niet leverbaar werd gezegd. Ik moest elke keer weer iemand anders bellen om informatie te krijgen, werd van kastje naar de muur gestuurd. Easywalker heeft echt een geweldige service dus besloot hun maar te bellen wanneer ze verwachten dat hij weer leverbaar zou zijn. Ehhh mevrouw die liggen gewoon klaar hoor. Van Asten heeft alleen een afspraak met ons dat pas bij een bepaald bedrag een bestelling wordt verstuurd om verzendkosten te besparen. De order is allang bij ons bekend. Nou weer naar van Asten...na drie verschillende mensen gesproken kwam de aap uit de mouw. Wat Easywalker had doorgegeven klopte helemaal. Absoluut niet normaal dat ze dit niet vermelden. Maar je aanbetaling terugkrijgen is dan de volgende uitdaging. Overigens had ik vervolgens de voetenzak dezelfde week nog binnen...mara niet via van Asten.
Ik vind het een vrselijke winkel en dat was het jaren terug al. Mijn moeder had daar een wandelwagen gekocht die steeds in elkaar klapte. Moeder er mee terug. Hij zou gemaakt worden. Toen mn moeder hem op ging halen, vertelde ze dat hij het weer goed deed. Ze hadden hem getest. Een medewerker was erin gaan zitten en ze waren er de winkel mee door geweest en hij klapte niet in Mijn moeder heeft een andere geeist
Ik vind het juist een super webshop ki derwahen online besteld samen met nog wat anderen dingen zondags besteld en dinsdag binnen!
hier ook de kinderwagen daar gekocht, daar geen problemen mee. Vrouw die me hielp was heel behulpzaam. Alleen jammer dat ze zijn vergeten om de beveiliging van de luiertas af te halen, dat winkelt zo vervelend
Ik koop alleen daar in de winkel, omdat ik ook van bekenden nare ervaringen met de webshop hoor. Zelf wel een goede ervaring met de service van Van Asten. Ik had een tweedehands wieg van Bopita gekocht, maar helaas bleek na een aantal maanden dat ik een schroef miste. Van Bopita kreeg ik te horen dat ik maar met een leverancier contact op moest nemen. Naar Van Asten gemaild, omdat ik bij hen in de buurt woon (kan het daar makkelijk ophalen). Voor Van Asten was mijn vraag geen probleem en ze hebben de schroef kosteloos opgestuurd naar mij.
Mijn vriendin had ALLES wat ze maar kon bedenken bij van Asten besteld, helemaal goed gegaan. Ik bestel een kamertje, gaat ML de kast in elkaar zetten missen er eerst een paar schroeven en later dus ook nog de roede. Had al gemaild voor de schroeven, die zouden gelijk dezelfde dag worden verzonden (heeft bijna een week geduurd voor ze binnen waren). De roede zouden ze me over informeren, inmiddels 2 weken verder en nog geen nieuws en geen roede! Weer een mail gestuurd, duurt 4 weken...! Tzt ben ik misschien al bevallen dus ik kan me kamertje niet afmaken :x ik een hele boze email gestuurd dat ik in staat ben om het kamertje te laten ophalen, GEEN REACTIE! Kortom ik ben not amused :x:x
Hier ook geen slechte ervaringen.. Kinderwagen, kamertje, maxicosi komen er vandaan en wij zijn super geïnformeerd door de jongen die ons hielp.. Zelfde geldt voor zo'n beetje onze hele vriendengroep, zij hebben ook bijna alles van van Asten. Nooit een negatieve reactie erover gehad.. Webshop heb ik zelf geen ervaringen mee...
Wij hebben ook een kamertje besteld bij van Asten en van de kast was er een plank dubbel die er maar 1x in hoorde, terwijl een andere plank ontbrak. Gelukkig hadden we op tijd besteld, want het heeft wel even geduurd voordat de goede plank binnen was. (weet niet meer precies hoe lang, maar wel dat het veel langer was dan ik zou verwachten) Over het kamertje zelf zijn we wel tevreden trouwens, het is een mooi kamertje nu alles compleet is
Geen ervaring met van Asten (en maar goed ook, als ik hier zo lees, we hebben nog overwogen om de babykamer daar te bestellen..). BabyDump vind ik een vreselijk winkel, maar qua webshop zijn ze super! Supersnel geleverd (ik heb eigenlijk alles altijd de volgende dag al in huis), behalve de wandplank die we bestelden. Die zou eerst op 25 juni komen, toen op 2 juli en toen eind juli. Bij de laatste keer uitstellen heb ik 'm geannuleerd, had binnen een weekje m'n geld terug Ik weet wel dat je vooral níét bij BoomBuy moet bestellen. Dat is ook één grote ramp
Zo als bij alle winkels denk ik dat het ook pech hebben is! ik heb 2 positie legings bij prenatal gehad beiden binnen 2 x dragen op de gekste plek de naad niet goed gestikt, lullige service. maar als ergens veel verkocht word kan er ook veel mis gaan heb zelf altijd in de detailhandel gewerkt, en meestal word alles zo goed mogelijk geprobeerd maar je kan niet altijd alles goed doen, en soms zijn er ook assholes bij
Wat een wisselende reacties, maar toch ook wel erg veel negatieve. Vind vooral bij de doelgroep zwangere vrouwen wat extra service en korte levertijden geen overbodige luxe.. Delen van meubels die lang op zich laten wachten, of nog erger, kinderwagenonderdelen.. Shadixxx, ik las op jouw blog over je babykamer die op een pallet op de parkeerplaats werd geleverd :O Was dat dan bij boombuy?