Ben opzoek naar online winkels met betaalbare kleren. Merkloos dus.. Winkels als kiabi en next direct zegmaar..
Of er ook echt meer zijn geen idee... H & M, C en A en zeeman, wibra zijn ook allemaal niet heel duur.
Klopt.. Maar winkels zoals kiabi en next direct zijn ook echt leuk en niet duur.. Hoopte dat er meer zijn haha
Ik ben ook helemaal gek van kiabi en next direct, ben ook benieuwd of er hier meiden zijn die nog meer leuke weten!
Marktplaats Gisteren een leuk haardbandje van gymp gescoord voor 4 euro incl verzenden Ik zie hier trouwens ook weleens zn winkel van franse afkomst voorbij komen, kun je ook op NL instellen. Weet ff niet hoe die heet maar zie hem hier weleens in de banner voorbij komen.
Asos.com is ook suuuuper leuk!! Mijn buikje is helaas nog niet groot genoeg voor echte positiekleding, maar anders had ik dit leeggeshopt
Ik heb eergisteren ook een leuke site gevonden, erg betaalbaar en heb er direct een setje besteld voor de Paasdagen voor F. Goedkope kinderkleding online kopen | Ik en mijn kind
Grote babywinkel met autostoelen, kinderwagens, speelgoed en nog veel meer! - PinkorBlue.nl ze hebben hier leuke dingen en zijn met veel spullen erg voordelig, speelgoed enzo. Ik weet niet of zs met kleding ook zo voordelig zijn. ik heb hier voornamelijk traphekjes en borstvoedingsbenodigdheden besteld.