Hallo, heeft er iemand ervaring met de deryan travel-cot voor baby's? Is dit de aanschaf waard voor kampeerders met een kleine? Hij is namelijk nu erg goedkoop bij de Gamma (dan moet er nog wel een zelfopblaasbaar matrasje bijgekocht worden). Groetjes!
Echt een aanrader!! Mijn zoontje is nu bijna 2 en heeft er vorige week nog heerlijk in geslapen. Ik heb wel en noppenmatrasje van de kampeerwinkel op maat geknipt en die er in gelegd.
hier ook eentje en ook een succes. Casper speelt erin maar wil er niet meer in slapen. wij hebben hem op onze boot gebruikt als speeltentje voor hem. Heel handig hij kan geen kant op en beschermd tegen ongedierte!
Wij hebben er ook één en ik vind het echt een handig ding! Hier ligt hij standaard in de auto, als we dan eens 's avonds een verjaardag oid hebben, hebben we 'm altijd bij ons. Dus als het dan gezellig is en we nog niet naar huis willen, leggen we Isabelle lekker te slapen in d'r tentje. Ideaal! Ook op vakantie gebruiken we 'm altijd. Hoe duur is 'ie nu bij de Gamma?
Hier eentje maar dan voor peuters! Ideaal! We hebben 'm meegenomen om vakantie naar Griekenland. Ze heeft er heerlijk in gespeeld. Slapen hoefde niet omdat er een goed campingbedje was.
Bij onze gamma is ie nu voor 17,50 te koop. Maar dan zou er nog een matrasje bijbesteld moeten worden (is namelijk niet de luxe versie). Deze kost 23,50 bij de site van Deryan. Totaal zit je dan op 41,00. Het is dus wel een aanrader zo te zien!
Sita, Bij kruidvat was ie laatst 15 euro, inclusief matrasje! Hij had een "groene prijs" (afprijzing) van 30 euro, en daar ging nog 50% kassakorting vanaf. Ik zag dat de kassakorting nu zelfs 70% is. Misschien zit er een (grote) kruidvat bij je in de buurt? Is zeker de moeite om even te kijken!
Of bij de Trekpleister, daar zag ik ze compleet ook voor 15 euro. Ik heb hem hier ook, maar vind hem niet zo geslaagd. Ik denk, als je de baby er meteen inlegt en hij het ziet als een slaapplek, het ideaal is. Maar hier ging de oudste erin met 10 maand, en vond het meer een speelplek haha. Dus van slapen kwam niks.
wij hebben ook een travelcot, Yara heeft er altijd lekker in geslapen. Afgelopen vakantie hadden we ook het gewone campingbed, de eerste avond Yara daarin gelegd, maar ze bleef maar huilen. Gelukkig hadden wij ook de travelcot mee, want na een uur huilen en hysterisch doen in het campingbed sliep ze in de travelcot meteen. Laatst was de peuterversie in de aanbieding bij de Halfords deze dus ook maar gekocht want de babyversie word wat klein. Past nog goed hoor, maar toch maar gebruik gemaakt van de aanbieding.
Wij hebben meteen de babyversie gekocht. Echt ideaal voor kamperen. Neemt weinig ruimte in in de auto en makkelijk in gebruik. Leg het matrasje dan wel in het tentje met een hoes erom heen en de slaapzak hadden we onder het tentje voor de warmte. Hij sliep in zijn eigen slaapzak omdat hij draait en ik bang was dat hij in de slaapzak zou gaan draaien
Ik heb een peuterversie (incl opblaasbaar matje), maar pas gaan gebruiken sinds simon uit de wandelwagenbak is. Want daar sliep hij eerder in. Maar hij bevalt goed!
Ik heb hem ook pas gekocht bij de kruidvat voor 30 euro. Ik vraag me alleen wel af, als ik mijn zoontje er nou straks na geboorte inleg met bijv. 6 weken, is dat matrasje dan voldoende voor op de bodem? Het lijkt zo hard.... En hoe stoppen jullie een kindje dan in? Want het matrasje ligt niet los in de travelcot maar zit daaronder in de bodem zeg maar.... Het lijkt me overigens wel echt een makkelijk ding!
Ik doe het matrasje in de tent en dan een hoeslaken erom heen. In zijn eigen slaapzak met lakentje en dekentje net als thuis. en onder het tentje een deken voor de kou vanuit de grond (met kamperen tenminste) Mijn zoontje slaapt nog niet in de slaapzak van het tentje omdat hij draait in zijn slaap en vaak op het voeteneind ligt met zijn hoofd. Straks gaat hij in de slaapzak draaien....
Milan vond het heerlijk! Die was 6 weken en heeft prinsheerlijk op zijn buikje geslapen in het tentje onder een lakentje.