Baby-uitzet tweedehands?

Discussie in 'De babyuitzet' gestart door Janneke21, 26 jul 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Chebu

Chebu VIP lid

17 dec 2007
    7.174
    2
    36
    Midden-Oosten
    Volgens mij kan dat wel. Maar goed, ik heb ze al nieuw gekocht (zootjes).
    Succes met de laatste loodjes! ;)

2. Lien78

Lien78 Fanatiek lid

15 feb 2008
    1.890
    0
    0
    (dieren)fysiotherapeute
    regio A'foort
    hmmm, nou diegene vind ik echt dom! zijn vriendin was er zooo blij mee, en terwijl zij er helemaal happy mee stond te wezen, zei hij met zijn domme kop (ja, echt! kan er nog boos om worden hoe ongevoelig sommigen zijn) waar zij met die zak kleertjes naast stond, dat hij 'geen afdankertjes wilde en dat alleen nieuw goed genoeg was voor ZIJN kind' :confused:

nou, dat vind ik dom! en diegene is -uiteraard in míjn ogen!- heel dom.

tuurlijk wil je geen kleertjes waar al vlekken inzitten, maar veel hebben ze amper (of zelfs helemaal nooit) aangehad: dat is dus niet versleten o vlekkerig.
    en we hebben allemaal een wasmachine hier, dus vies heb je zelf in de hand, lijkt me. ;)

3. Wilma

Wilma VIP lid

22 mei 2006
    6.396
    1
    0
    Uithoorn
    Ja idd ik heb de mooiste kleertjes voor mn meisie nu en allemaal 2e hands. Mn vorige 2 waren allebei jongens en dat was nogal eens blauw in t begin. En naja nou heb ik eindelijk n meid (tenminste...dat zeggen ze :p) nou wil ik ook roze en bloemetjes enzz. En die kleertjes zijn dan misschien 2e hands maar ze zijn net zo mooi als dat je ze zelf gekocht hebt en 1x uitgewassen hebt. Alleen koste het me met de eerste lading niks en de tweede was zo goedkoop daar koop je in de winkel maar 2 setjes voor...ALS je geluk hebt.
    Dan zou je toch gek zijn om dat niet te doen?

4. Rups

Rups Actief lid

29 jun 2008
    304
    0
    0
    Den Haag
    Ik heb ook alles via MP gekocht, ik heb alleen het ledikantje en commode van mijn zoontje over, maar dat is zo'n commode met bad en ik wilde toch graag een commode met kast dus vanavond commode van MP ophalen, die ander gebruik ik wel bij oma. :)
    Kinderwagen praktisch bijna nieuw van X Adventure maar 35 euro! Spotgoedkoop, was maar 5 maanden gebruikt maar dat vrouwtje had een handicap aan haar hand waardoor ze die wagen niet kon besturen. Wiegje ook MP 55 euro. en commode ook 30 euro.
    Kleertjes heb ik bijna ook allemaal tweedehands gekregen van mijn zusje, nog wat van mijn zoontje en een vriendin en ook wat kleertjes nieuw gekocht.
    Wij hebben het het ook niet zo breed dus we zijn tevreden als we het goedkoper kunnen krijgen. ;)

Deel Deze Pagina