de andere 2 show je aankopen topics zijn heel leuk! Maar nogal blauw en roze. Er zullen (hopelijk) genoeg dames zijn die ook nog niet willen weten wat het is. En ben erg benieuwd wat je dan voor spullen gescoord hebt!
jaa! ik weet t dat we een zoontje krijgen, maar heb ook een behoorlijke unisex 'uitzet'! vind het leuk omdat mn dochter dat ook aangehad heeft.. en ons hopelijk ooit 3e kindje dat ook aan krijgt! als ik de kast in ga ruimen zal ik foto's plaatsen! is dus allemaal al wel 1.5, 3 2 jaar oud en dus niet meer te koop in de winkels
leuk! ik vind het gewoon leuk om inspiratie op te doen.. ook foto's van unisex babykamers zijn leuk!!
moooi! Leuke kamers! Hier word 1 grote muur ook grijs. Daar komen alle witte meubels tegenaan. De muur aan de andere kant krijgt een winny the pooh boomsticker. Verder oranje accenten zoals gordijnen en hemeltje
Dit is onze babykamer qua behang en verf; schaapjesbehang op 1 muur, 2 muren in lichtblauw en 1 muur wit met een geschilderd schaapje op. Qua uitzet is alles ook uniseks, omdat we als een meisje en jongen hebben, dus het wordt voor de derde keer gebruikt. Veel witte pakjes, ook wat rood en blauw, maar je vindt best veel uniseks vind ik... Oh ja, de kastknoopjes zijn nu bruine beertjes, maar als het een meid wordt heb ik echt sùùùùperschattige retro meisjesknopjes voorzien : ik vond een fotootje online (maar betaalde ze véél minder in Xenos!) > vrolijk kastknopje " lief meisje" | * romantische kastknoppen * | keetje knus
https://www.noppies.com/nl-nl/baby-kinderkleding-detail/shirts/longsleeves/44302/b291g1c46o16591s1/ Lukt dit zo? Deze is wel lief en ziet er zacht uit! Erg unisex vind ik!
Wij weten wel wat het word en toch is de kamer unisex. Juist ook omdat niemand anders weet wat we krijgen
Mooi Cindy. Ik mis alleen een sluier? Hier hoop ik vrijdag wat foto's te kunnen plaatsen, nu druk met de laatste dingen.
Hehe, werd tijd voor zo'n topic. Soms heb ik het idee dat iedereen tegenwoordig het geslacht al weet. Maar dat valt nog mee dus Hier kamertje en kast met kleertjes: Bekijk bijlage 420685 Bekijk bijlage 420686
Goede topic! Ik ben nu drie maanden zwanger van de tweede. Mijn man is momenteel in het buitenland. We weten het geslacht dus ook nog niet. Ben op zoek naar leuke kleertjes. In ieder geval 1 setje voordat mijn man terug is (hij vindt babykleertjes geweldig). Ik heb leuke kasten voorbij zien komen met veel wits! Waar kopen jullie unisex kleding? Ik vind het zo moeilijk, vooral omdat ik bij mijn eerste veel in het roze heb geshopt.