baby uitzet voor als je het geslacht niet weet! Show je aankopen!

Discussie in 'De babyuitzet' gestart door spruitjes, 28 sep 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Gentle

Gentle VIP lid

10 okt 2007
    6.979
    1
    36
    Overijssel
    Jep, met la. Alhoewel ik die la niet veel echt gebruik, maar er ligt wel wat echt babyspul in wat mijn meiden niet gebruiken. Dus dat houden we maar zo denk ik, wat orde in de chaos ;)

En tegelijkertijd even een upje, anders is dit topic straks verdwenen ;)

2. vosje1

vosje1 Lid

6 mrt 2014
    30
    0
    6
    NULL
    NULL
    Dit onze babyhoek. Wij hebben maar 1 slaapkamer en we weten niet wat het word.

Bijgevoegde bestanden:

3. spruitjes

spruitjes Fanatiek lid

27 sep 2014
    2.900
    1.389
    113
    mooi!

en een upje

4. spruitjes

spruitjes Fanatiek lid

27 sep 2014
    2.900
    1.389
    113
    iemand nog wat gekocht??
    ik deze week alleen witte overslagrompers van de Hema en aanbiedingkje Pampers..
    erug unisex haha.

zijn er inmiddels ook baby's geboren??? Ben benieuwd of het nou j/m is!

5. woman1988

woman1988 Fanatiek lid

30 jul 2014
    1.241
    78
    48
    wij hebben wel wat pakjes! Verder wat dingetjes besteld voor de babykamer! Zal het showen wanneer het binnen is!
    2 pakjes gekregen 1 zelf gekocht. Ik vind die witte met die beer wel erg wit mja...

6. Beckje

Beckje VIP lid

12 jul 2010
    8.652
    4
    36
    hier veel groen gebruikt. kamer is turquoise met bruin/grijs. veel zilver accenten en het is een meisje geworden. nu weten we het weer niet en onze nieuwe beeb komt dan in diezelfde kamer :D
    hier nog een foto uit de bouwfase, helaas veel foto's kwijt door inbraak ;)
    meubels zijn wit :)

7. spruitjes

spruitjes Fanatiek lid

27 sep 2014
    2.900
    1.389
    113
    lieve kleertjes!
    en leuke kleurcombi voor de kamer!

dat nijntjepakje is ook te poepig zeg! Ik ben echt verzot op dat groen!

8. Beckje

Beckje VIP lid

12 jul 2010
    8.652
    4
    36
    heb er ook nog een mutsje en sokjes van :D die hou ik apart en mogen ook niet weg hihi. eerste pakje is zoiets bijzonders :D oja en een passend vloerkleed bij het rolgordijn <3

9. monifique

monifique Bekend lid

14 sep 2014
    877
    0
    16
    NULL
    NULL
    Ik vind dat witte juist mooi bij een pasgeboren baby!

10. Luminis

Luminis Fanatiek lid

13 mrt 2014
    1.204
    46
    48
    Groningen
    Schattig pakje! :) Mag ik vragen waar je hem vandaan hebt? Weet dat hij bij de Prenatal vandaan komt, maar heb deze daar al heel lang niet meer zien hangen.

11. Beckje

Beckje VIP lid

12 jul 2010
    8.652
    4
    36
    #231 Beckje, 25 jan 2015
    Laatst bewerkt: 25 jan 2015
  12. Hopeforyou

Hopeforyou Actief lid

30 jul 2013
    491
    0
    16
    Niks meer gekocht, tis hier wachten, wachten, wachten.... Pfffff!

Morgen weer op controle en dan woensdag ctg, mocht er dan nog niks zijn. Ahoewel ik hoop dat ze morgen wat kunnen doen. Vorige week geen enkel beetje ontsluiting dus ook niet kunnen strippen. Hopelijk morgen wel, maar ik verwacht er niet veel van. Heb geen voorweeeen, alleen maar af en toe een harde buik.

Wachten duurt lang! En ben nu wel erg nieuwsgierig wat het is, ik neig naar een meisje, maar we zullen af moeten wachten...

13. Beckje

Beckje VIP lid

12 jul 2010
    8.652
    4
    36
    spannend! heb zelf helemaal geen idee dit keer. vorige keer dacht ik een knulletje maar was toch echt een kleine meid :D

14. Gentle

Gentle VIP lid

10 okt 2007
    6.979
    1
    36
    Overijssel
    Spannend hoor!!

Ik heb ook alleen wat praktische dingen gekocht. Hydrofiele washandjes nog een berg nieuwen gehaald, en lakentjes enzo. Wibra nog even gekeken, maar het was errug karig, veel blauw/roze en heel weinig unisex erbij. Dat wisselt heel erg natuurlijk wat ze hebben, je weet het nooit. Alleen nog een pakje met lange mouwtjes en pijpjes, beetje wit met grijze poppetjes er op. Mijn jongste heeft hem uitgezocht, wel schattig!!

15. spruitjes

spruitjes Fanatiek lid

27 sep 2014
    2.900
    1.389
    113
    oh hope ik was al erg benieuwd hoe het zou gaan met je! Ik hoop toch ook dat er een moment bij mij komt dat ik het zat ben en uitkijk naar de bevalling...
    succes met wachten!

16. spruitjes

spruitjes Fanatiek lid

27 sep 2014
    2.900
    1.389
    113
    die nijntje lijn is nu in het rood volgens mij.

17. spruitjes

spruitjes Fanatiek lid

27 sep 2014
    2.900
    1.389
    113
    iemand nog wat gekocht??
    ik heb bij alle kleertjes vanavond de labels eraf geknipt en morgen begin ik met wassen!

hopeforyou inmiddels bevallen???

18. Hopeforyou

Hopeforyou Actief lid

30 jul 2013
    491
    0
    16
    Ik ben inmiddels bevallen ja, al weer een week geleden. 31 januari om 4:44 is onze kleine meid geboren. Haar naam is Philly.

Het gaat heel goed met haar, is al bijna weer op haar geboorte gewicht.
    Vandaag de kraamzorg voor het laatst geweest dus spannend nu.

Enneuh, koop niet teveel, want je krijgt ook heel veel, haha!

19. Gentle

Gentle VIP lid

10 okt 2007
    6.979
    1
    36
    Overijssel
    Hopeforyou, gefeliciteerd met Philly!!! Geniet maar van deze bijzondere tijd!

Spruitje, leuk, die babywas is heerlijk! Ik heb alles al gewassen, beetje tussen de bedrijven door, maar ach. Dan kon het allemaal lekker de kast in. Die Nijntje hebben ze inderdaad nu bij Prenatal in het rood, vind ik zelf niet mooi. Mijn meiden hadden allebei een pakje van prenatal als eerste pakje, ook van nijntje. Helaas hebben ze nu geen Nijntje meer in een subtieler kleurtje ;) Dus nu maar wat bij elkaar gezocht van die Pure lijn van Prenatal, ook lief!

Verder eigenlijk niks nieuws meer gehaald. Er staat wel nog een bestelling klaar bij H&M, ik kreeg een kortingscode. Mijn zusje trouwt vrij kort na de bevalling (hoop ik, ik hoop in ieder geval dat ik er bij kan zijn) en dan wil ik eigenlijk wel wat liefs hebben liggen voor de baby. Maar uiteraard geen zin meer om dan haastig te moeten shoppen! Dus ik heb een jongensrompertje met zo'n stropdas gevonden, en een roze rompertje waar ik een rokje aan ga maken. Dan hebben we in beide gevallen wat leuks, even een vestje er overheen en een broekje, en dan is het prima, ook voor een feestje ;) Wat ik niet gebruik, geef ik dan wel een keer weg!

20. joyce2086

joyce2086 Fanatiek lid

6 jun 2014
    1.097
    424
    83
    Rotterdam
    Hopeforyou, gefeliciteerd! Leuke naam ook!
    Wij hebben ook niets meer gekocht, vond dat ik ook genoeg had. Als het geboren is, tijd voor kleur in de kast! Niets mis met beige en wit maar vindt t straks ook wel erg leuk om specifiek te kunnen shoppen ( en krijgen ;))
    Afgelopen week de eerste babywas gedaan, zo leuk om dat wasrek te zien! Tip: de geurbuiltjes van zwitsal in de kast en heel de babykamer ruikt naar zwitsal, hmmm!! 20150205_193127.jpg

Deel Deze Pagina