Was al bang dat we de enige waren die niet willen weten wat we krijgen. In mijn omgeving ben ik in iedergeval de enige! Leuke topic, ik ga deze volgen voor inspiratie. Ik kan niet wachten tot ik met het kamertje aan de slag mag!
hope gefeliciteerd met jullie meisje!!! En wat er leuke originele naam!!! Wil je wat kwijt over de bevalling? joyce zo ziet het er hier nu ook uit hihi, alles opt droogrekje.
De bevalling zelf (het ter wereld komen dus) viel me alles mee, ik had een heerlijke ruggenprik dus echt als pijnlijk heb ik het niet ervaren. (Geen idee hoe het zonder is, vast niet zo fijn, aangezien er een tijd voor ik naar de verloskamer ging een dame echt lag te krijsen.... Toen dacht ik nog, ojeee... Straks ben ik aan de beurt) Ik heb het meeste pijn gehad van de weeën die bleven komen. Ben ingeleid dmv ballon aangezien ik 41,5 dagen was de vrijdag (30-1) en daarna kwam de boel op gang. Heb een infuus met pijnstilling gekregen (als tussenoplossing omdat de ruggenprik nog niet kon omdat ze bezig waren met een operatie, en er maar 1 anesthesist was) en daarna dus nog de ruggenprik, heerlijk spulletje, haha. Maar vanaf 13 uur smiddags begon er wat te werken, tot 19:30 thuis geweest om de krampen door te maken, en daarna dus in het ziekenhuis gebleven. 23:00 savonds het infuus, 1 uur snachts de ruggenprik, en in al die tussentijd was het erg heftig, veel weeën die erg pijnlijk waren en nog geen minuut er tussen soms. Na de ruggenprik werden de krampen minder heftig, maar omdat de kleine in het vruchtwater gepoept had, heb ik ook nog weeënopwekkers gehad, zodat het wat sneller ging. Gelukkig kon ik ze door de ruggenprik beter aan, en ik heb van half 3 tot half 4 snachts de laatste 4 cm ontsluiting gekregen, dus van 6 naar 10. Om 4 uur naar de verloskamer en om 4:44 was ze daar dan. Al met al dus behoorlijk snel gegaan vind ik zelf, maar lang genoeg. Dat wasrekje met de eerste wasjes heb ik ook zo gehad, en nu draait de machine al overuren, haha! Hier elke dag wel iets schoons aan, en soms poept ze de boel lekker onder, of spuugt een beetje. Heb al veel gekregen, en dan ook heerlijk meisjesroze, dus je koopt al veel, maar je krijgt nog genoeg!
Beckje, nog bedankt voor de tip! Heb even rondgekeken op MP. Vind die kleur groen zo lief bij kleintjes! Heb inmiddels al een jasje binnen... <3
Dank je! Had hem toentertijd (ik gok dat het 2008 was) ook bij de Prenatal zien liggen... vond het zo schattig. Jammer dat je die kleur nu bijna nergens meer vindt. Gelijk ook een romper met hetzelfde motiefje gekocht.
Klopt, bij de zeeman. Hebben er ook een pakje van en een dun t shirt met lange mouwen. Heb ze sllemaal, ben gek op uiltjes
Bij ons zijn de Zeeman en Wibra helaas compleet chaotische winkels. Zeeman heeft altijd op verschillende dagen weer nieuwe dingen, je weet nooit wanneer ze iets hebben. En de Wibra verandert steeds de hele indeling, dus je moet de hele winkel door zoeken om babykleertjes te vinden, en ook dan hangt er soms heel veel, soms helemaal niks (letterlijk). Dus nee, ik slaag daar helaas zelden..
Wat een leuk topic! Ik vind het zelf echt lastig om leuke unisex kleertjes te vinden. Heb laatst deze kleertjes besteld. Valt het erg op dat ik denk dat het een jongetje is?
@laub. Als het een meisje is kan je het prima met roze combineren vind ik. En anders lekker stoer met blauw. Wij orijgen een jongen, maar ik heb ook best wat neutrale dingen. (Mede omdat mn gevoel toch echt wat anders zegt en ik de echo niet super duidelijk vond) zolang er geen auto's of bloemetjes oid op staat vind niet ik de meeste dingen voor beide kunnen.