baby uitzet voor als je het geslacht niet weet! Show je aankopen!

Discussie in 'De babyuitzet' gestart door spruitjes, 28 sep 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. gerdia

gerdia Bekend lid

1 sep 2011
    795
    351
    63
    Vrouw
    Ik heb nog wel wat fel groene kleertjes hier liggen voor de liefhebbers.. we hebben genoeg kleertjes!

Verder hier alles nog rustig en alles staat nu wel zo'n beetje klaar!

2. xxBloesem

xxBloesem Bekend lid

1 feb 2015
    536
    173
    43
    Vrouw
    Wat een leuke spulletjes, doe allemaal leuke ideeën op!
    Dacht ook even dat wij de enige waren die het geslacht niet willen weten, maar gelukkig zijn er meer.
    Van de week een pakje en een shirtje gekocht. Zo schattig! Verder koop ik nog ff niets, wachten tot 10 wkn dan heb ik de eerste echo.

Voor commode ben ik trouwens van plan de Hemnes ladekast van Ikea te kopen: HEMNES Ladekast 8 lades - wit - IKEA
    Iemand ervaring met deze ladekast/commode?

3. joyce2086

joyce2086 Fanatiek lid

6 jun 2014
    1.097
    424
    83
    Rotterdam
    Dat setje met de giraffe heb ik ook, met nog een bijpassend vestje. Erg schattig he :)

4. xxBloesem

xxBloesem Bekend lid

1 feb 2015
    536
    173
    43
    Vrouw
    jaa lief he!

5. monifique

monifique Bekend lid

14 sep 2014
    877
    0
    16
    NULL
    NULL
    Dit super lieve pakje van Feetje!

Bijgevoegde bestanden:

6. maartje84

maartje84 VIP lid

8 okt 2008
    12.811
    4.453
    113
    Punnikexpert
    Import ergens
    Ohhhh wat baaaaaal ik dat die ubersnoezige babywinkel bij ons in de stad die oa dit merk verkocht weg is, boehoeee!!

WAAAAT een gaaf pakje!

7. monifique

monifique Bekend lid

14 sep 2014
    877
    0
    16
    NULL
    NULL
    Hebben ze hem ook niet meer online?

8. Gentle

Gentle VIP lid

10 okt 2007
    6.979
    1
    36
    Overijssel
    Ohh die is errug leuk! Morgen naar de Babydump, eens kijken wat daar nog hangt. Vanmorgen de babykamer nog weer wat meer klaar gemaakt, en ik telde uiteindelijk 8 setjes kleding. Vind ik nog wel wat weinig, dus helemaal niet erg morgen ;)

9. Chocochippie

Chocochippie Niet meer actief

Leuk topic! Wij willen het geslacht ook niet weten. Om me heen word er erg enthousiast op gereageerd aangezien iedereen tegenwoordig weten wil wat het word. Dit topic ga ik volgen :D

10. xxBloesem

xxBloesem Bekend lid

1 feb 2015
    536
    173
    43
    Vrouw
    Welkom Chocochippie!
    Ik heb van de week nog bij zeeman gesnuffeld. (zag hier zulke leuke dingen voorbij komen!)
    Lief toch!
    Dat pakje van feetje is trouwens ook super schattig zeg!!

11. xxBloesem

xxBloesem Bekend lid

1 feb 2015
    536
    173
    43
    Vrouw
    Hier nog 1 foto die er netvniet bij paste.

12. monifique

monifique Bekend lid

14 sep 2014
    877
    0
    16
    NULL
    NULL
    Lief dat pakje met die sterren! En dat jasje met het olifantje ook zeg!

13. Chocochippie

Chocochippie Niet meer actief

Deze moet ik even showen :D

14. spruitjes

spruitjes Fanatiek lid

27 sep 2014
    2.900
    1.389
    113
    ooowhhh wat een leuke dingen toch weer!!

15. Verliefd91

Verliefd91 Bekend lid

29 mei 2014
    863
    13
    18
    Vandaag een witten en grijze badstof voedingskussenhoes gekocht bij wibra! Zitten er prachtig omheen en voor 2.99 per stuk ook geen geld!

16. xxBloesem

xxBloesem Bekend lid

1 feb 2015
    536
    173
    43
    Vrouw
    Aah lief hoor!

17. Gentle

Gentle VIP lid

10 okt 2007
    6.979
    1
    36
    Overijssel
    Zo, ik heb mijn laatste spul binnen denk ik. Vorige week even bij de Babydump geweest, verwend door mijn moeder. Een beige deken en 2 waskussenhoezen gescoord en deze pakjes:

BD Collection T-Shirt Overslag Dog | BD Collection T-Shirt Universeel | Baby-Dump met een wit broekje erbij
    BD Collection Boxpak Dog/Star Grijs | BD Collection Diversen Universeel | Baby-Dump
    BD Collection Boxpak Duck Streep | BD Collection Diversen Universeel | Baby-Dump
    BD Collection Boxpak Allover Friend | BD Collection Diversen Sweet Little Baby | Baby-Dump

We konden niet kiezen ;) En ik vind dit soort pakkies wel gemakkelijk, ook voor manlief om 's ochtends niet een uur bezig te zijn met te bedenken welke broek bij welk shirt moet, etc. En alles maar in maat 56 gedaan, dat kan ook nog lekker een poosje langer. Mijn meiden zaten beiden wel zeker 2 maanden in maat 56, die groeiden in de lengte vrij langzaam, dus dat gebruiken we ook wel lekker.

En deze deken: Jollein Deken Zand 75 x 100 cm | Jollein Bedtextiel | Baby-Dump

Heeeeeerlijk zacht!! :)

Het wiegje heb ik vanmorgen in de grondverf gezet, dus nog 2 keer verven en dan kan ik eindelijk het wiegje klaarzetten, opmaken, etc. Ik kan niet wachten :D Bij de meiden hadden we geen wieg, dus dit is lekker nieuw!

18. monifique

monifique Bekend lid

14 sep 2014
    877
    0
    16
    NULL
    NULL
    Super leuk gentle!!

Heerlijk om zo eens lekker los te gaan en met volle tassen de deur uit te lopeN.

Hier vandaag weer een mooie echo gehad en ga morgen naar de negenmaandenbeurs. Dussss eens kijken of daar nog wat leuke goodies zijn!

Hebben jullie al foto's van jullie kamertje?

19. grl1980

grl1980 Actief lid

3 aug 2014
    219
    2
    18
    NULL
    Owwwww, die met streep en eendjes, Gentle. Die is super, ik ga hem bestellen! Ik probeer echt kleur te vinden!

Wel alleen de romper met korte mouw + mutsje. Ik ben pas 23 augustus uitgerekend, en weet niet zo goed wat ik moet kopen...ik denk niet dat ik echt lange mouwen etc nodig ga hebben. Wat denken jullie?

20. monifique

monifique Bekend lid

14 sep 2014
    877
    0
    16
    NULL
    NULL
    De eerste week als je kindje geboren is heb je wel een lang mouwtje nodig.

Kai is van juni destijds was het 30 graden en hij moest toch lange mouw aan Tot hij zich goed warm kon houden. Duurde een weekje ongeveer. Maar bij sommige kindjes ook langer.

Deel Deze Pagina