Ik heb nog wel wat fel groene kleertjes hier liggen voor de liefhebbers.. we hebben genoeg kleertjes! Verder hier alles nog rustig en alles staat nu wel zo'n beetje klaar!
Wat een leuke spulletjes, doe allemaal leuke ideeën op! Dacht ook even dat wij de enige waren die het geslacht niet willen weten, maar gelukkig zijn er meer. Van de week een pakje en een shirtje gekocht. Zo schattig! Verder koop ik nog ff niets, wachten tot 10 wkn dan heb ik de eerste echo. Voor commode ben ik trouwens van plan de Hemnes ladekast van Ikea te kopen: HEMNES Ladekast 8 lades - wit - IKEA Iemand ervaring met deze ladekast/commode?
Ohhhh wat baaaaaal ik dat die ubersnoezige babywinkel bij ons in de stad die oa dit merk verkocht weg is, boehoeee!! WAAAAT een gaaf pakje!
Ohh die is errug leuk! Morgen naar de Babydump, eens kijken wat daar nog hangt. Vanmorgen de babykamer nog weer wat meer klaar gemaakt, en ik telde uiteindelijk 8 setjes kleding. Vind ik nog wel wat weinig, dus helemaal niet erg morgen
Leuk topic! Wij willen het geslacht ook niet weten. Om me heen word er erg enthousiast op gereageerd aangezien iedereen tegenwoordig weten wil wat het word. Dit topic ga ik volgen
Welkom Chocochippie! Ik heb van de week nog bij zeeman gesnuffeld. (zag hier zulke leuke dingen voorbij komen!) Lief toch! Dat pakje van feetje is trouwens ook super schattig zeg!!
Vandaag een witten en grijze badstof voedingskussenhoes gekocht bij wibra! Zitten er prachtig omheen en voor 2.99 per stuk ook geen geld!
Zo, ik heb mijn laatste spul binnen denk ik. Vorige week even bij de Babydump geweest, verwend door mijn moeder. Een beige deken en 2 waskussenhoezen gescoord en deze pakjes: BD Collection T-Shirt Overslag Dog | BD Collection T-Shirt Universeel | Baby-Dump met een wit broekje erbij BD Collection Boxpak Dog/Star Grijs | BD Collection Diversen Universeel | Baby-Dump BD Collection Boxpak Duck Streep | BD Collection Diversen Universeel | Baby-Dump BD Collection Boxpak Allover Friend | BD Collection Diversen Sweet Little Baby | Baby-Dump We konden niet kiezen En ik vind dit soort pakkies wel gemakkelijk, ook voor manlief om 's ochtends niet een uur bezig te zijn met te bedenken welke broek bij welk shirt moet, etc. En alles maar in maat 56 gedaan, dat kan ook nog lekker een poosje langer. Mijn meiden zaten beiden wel zeker 2 maanden in maat 56, die groeiden in de lengte vrij langzaam, dus dat gebruiken we ook wel lekker. En deze deken: Jollein Deken Zand 75 x 100 cm | Jollein Bedtextiel | Baby-Dump Heeeeeerlijk zacht!! Het wiegje heb ik vanmorgen in de grondverf gezet, dus nog 2 keer verven en dan kan ik eindelijk het wiegje klaarzetten, opmaken, etc. Ik kan niet wachten Bij de meiden hadden we geen wieg, dus dit is lekker nieuw!
Super leuk gentle!! Heerlijk om zo eens lekker los te gaan en met volle tassen de deur uit te lopeN. Hier vandaag weer een mooie echo gehad en ga morgen naar de negenmaandenbeurs. Dussss eens kijken of daar nog wat leuke goodies zijn! Hebben jullie al foto's van jullie kamertje?
Owwwww, die met streep en eendjes, Gentle. Die is super, ik ga hem bestellen! Ik probeer echt kleur te vinden! Wel alleen de romper met korte mouw + mutsje. Ik ben pas 23 augustus uitgerekend, en weet niet zo goed wat ik moet kopen...ik denk niet dat ik echt lange mouwen etc nodig ga hebben. Wat denken jullie?
De eerste week als je kindje geboren is heb je wel een lang mouwtje nodig. Kai is van juni destijds was het 30 graden en hij moest toch lange mouw aan Tot hij zich goed warm kon houden. Duurde een weekje ongeveer. Maar bij sommige kindjes ook langer.