baby uitzet voor als je het geslacht niet weet! Show je aankopen!

Discussie in 'De babyuitzet' gestart door spruitjes, 28 sep 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. grl1980

grl1980 Actief lid

3 aug 2014
    219
    2
    18
    NULL
    Dus ook een boxpakje met lange mouwen is de eerste weken goed?
    Ik had ook maar een vestje en broekje besteld :) Vind ze echt superschattig en leuke kleuren.

2. monifique

monifique Bekend lid

14 sep 2014
    877
    0
    16
    NULL
    NULL
    Ja tuurlijk! Ik ben nu 3 september uitgerekend en zorg gewoon weer voor wat pakjes met lange mouw.

Ik vond het.met name zonde van alle kraampakjes Die ik kreeg.. heel veel heeft hij niet aan gehad want de weken daarna was het zo warm dat een romper genoeg was..

3. woman1988

woman1988 Fanatiek lid

30 jul 2014
    1.241
    78
    48
    leuke pakjes weer! Ja bij de babydump hebben ze erg mooie spullen! :)
    Begin van ons kinderkamertje is er en ben er echt mega blij mee!!!
    muurschildering gemaakt door mn collega.

4. joyce2086

joyce2086 Fanatiek lid

6 jun 2014
    1.097
    424
    83
    Rotterdam
    super leuk! Wij hebben ook een muurschildering met uilen laten maken zoals deze:
    muurschildering uiltjes.jpg
    De kleuren zijn naar onze wensen aangepast en we hebben iets andere uiltjes laten maken. Iedere keer als ik de kamer inloop word ik weer helemaal vrolijk, super blij ermee :)
    Wij hebben een tshirt en broekje van dat eendje van de babydump gekocht, echt super lief en eindelijk een beetje kleur he.
    Gisteren naar de 9 maandenbeurs geweest maar eigenlijk niets gekocht. Uitzet is wel compleet nu en ik wil straks graag wat extra kleur in de kast brengen. Ze hadden van de v&d wel super schattige kleertjes hangen maar erg specifiek voor jongen of meisje helaas.
    Ik ga straks helemaal los denk ik :D

5. maartje84

maartje84 VIP lid

8 okt 2008
    12.811
    4.453
    113
    Punnikexpert
    Import ergens
    Leuke spullen en muurschilderingen!

Ik dacht dat ik nu echt alles in huis had, maar de dekentjes die een lieve vriendin voor ons gehaakt heeft zijn te groot voor in de kinderwagen! Nu moet ik nog nieuwe wiegdekentjes kopen en ook aan lakentjes voor in de wieg had ik nog niet gedacht. Oeps! Haha, morgen maar weer ff de stad in ;)

6. xxBloesem

xxBloesem Bekend lid

1 feb 2015
    536
    173
    43
    Vrouw
    Wauw mooi hoor!

7. xxBloesem

xxBloesem Bekend lid

1 feb 2015
    536
    173
    43
    Vrouw
    Ah deze ook al zo mooi!

8. spruitjes

spruitjes Fanatiek lid

27 sep 2014
    2.900
    1.389
    113
    heeele leuke dingen !!!!

ach wat vervelend maartje, moet je nog shoppen haha. Ik koop ook echt niks meer. Heb gewoon alles en wil straks toch ook wat roze of blauws kopen. Hier niet alleen maar witte kleertjes hoor! Veel geel ook.

ik moet trouwens ook wel zeggen dat ik nu niet meer echt zin heb om uitgebreid te shoppen. Word allemaal erg vermoeiend...

9. monifique

monifique Bekend lid

14 sep 2014
    877
    0
    16
    NULL
    NULL
    Deze gisteren gekocht bij Tislifestyle op de beurs.

Ik koop hier ook niet al teveel hoor. Maar ga juist wel voor wit en grijs. Ik koop dan een mar roze en blauwe sokjes en mutsjes en zo past dat straks weer mooi bij elkaar.
    Vind wit ook mooi bij pasgeboren kindjes..wel iets minder handig:D

Bijgevoegde bestanden:

10. gerdia

gerdia Bekend lid

1 sep 2011
    795
    351
    63
    Vrouw
    Wat leuk die muurschildering!! Wauw.
    Omdat wij waarschijnlijk binnen nu en een jaar gaan verhuizen hebben we bewust ervoor gekozen aan de babykamer niet zoveel te doen..Hebben een muur behangen en dat is het..

Hier ook aan het wachten! Ben zo benieuwd of weer een meid of deze keer toch een jongetje in onze armen mogen sluiten.
    Man en dochter denken al vanaf het begin stellig een jongen terwijl ik een meisje zeg..ik ben benieuwd!

11. Chocochippie

Chocochippie Niet meer actief

Die muurschilderingen zijn echt gaaf!.
    Hier komt er een muursticker van Dirkje draak (als ik die vinden kan)
    En de hele kamer zal het thema van Dirkje draak krijgen.

Vanavond ga ik naar de 9 maanden beurs. Heeft iemand nog tips waar ik echt even moet gaan kijken?

12. Gentle

Gentle VIP lid

10 okt 2007
    6.979
    1
    36
    Overijssel
    grl, mijn oudste was ook van augustus en idd ook wel gewoon met lange mouwen dingen aan gehad. Wel rompertjes er onder zonder mouwen. Je bent toch veel binnen en niet echt in de zon, en je weet nooit of het 30 graden is of 18... Daarbij gebruik je het wel een maand of 2, en ik weet nog dat ik toen baalde: 30 graden in de kraamweek en zodra we lekker er op uit konden na een week of 4 werd het herfst, kouder, en zaten we de hele winter veel binnen ;) Dus ik ben nu erg blij met dit voorjaarskindje! Was met de tweede ook fijner. Qua eerste kleertjes heb ik in verhouding bij de tweede meer korte mouwen gebruikt dan bij de oudste.

Woman, wauw wat gaaf die muur. Ik vind die grijs/groene kleur zo gaaf, die heb ik in de accenten ook in ons kamertje.

Ons kamertje is verder redelijk compleet. Ik wil nog een plank ophangen, of een appelkisje wit verven en die daar ophangen. Even met manlief overleggen of dat handig is. Oja, en een luieremmer! Bij de eerste twee niet gehad en niet gemist, maar nu gaan we wasbare luiers gebruiken en vind ik het wel handig om die ergens apart te kunnen houden tot ze in de was gaan, en dan liefst ook wel met een deksel :D Maar ik zag deze bij de Ikea, die groenige :) Mooi kleurtje én mooi formaat denk ik. KNODD Ton met deksel - IKEA

13. Luminis

Luminis Fanatiek lid

13 mrt 2014
    1.204
    46
    48
    Groningen
    Mijn aankopen van de negenmaandenbeurs vandaag. Ben helaas nog niet zwanger, maar kon deze dingen toch niet laten liggen. :)

negenmaandenbeurs.jpg

negenmaandenbeurs3.jpg

14. nmv

nmv Fanatiek lid

7 jan 2013
    3.964
    270
    83
    Oost-NL
    Heeft iemand tips waar ik leuke gekleurde kleertjes kan kopen? Ik heb al veel uni van mijn dochter, maar wil weer iets vrolijk (liefst felgekleurd) als eerste setje. Mijn dochter had een knalrood shirtje van Nijntje aan.

15. Loe

Loe Lid

12 nov 2014
    49
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik vind dit echt een heel gave kleur! weet iemand welke kleurcode dit is?

Bijgevoegde bestanden:

16. monifique

monifique Bekend lid

14 sep 2014
    877
    0
    16
    NULL
    NULL
    Ja dat is mijn kamer Hahaha! Ik zal het morgen voor je opzoeken!

17. monifique

monifique Bekend lid

14 sep 2014
    877
    0
    16
    NULL
    NULL
    Had hem nog in mijn telefoon staan.

Kleur is van flexa: NO.10.60

18. spruitjes

spruitjes Fanatiek lid

27 sep 2014
    2.900
    1.389
    113
    haha wat grappig!! En mooie kleur hoor!

19. spruitjes

spruitjes Fanatiek lid

27 sep 2014
    2.900
    1.389
    113
    ik heb veel kleurrijke dingen van de hm.

20. Loe

Loe Lid

12 nov 2014
    49
    0
    0
    NULL
    NULL
    Aah super! dankjewel! :D :D :D

Deel Deze Pagina