Dank je! Ik heb hem in een heel klein winkeltje in Groningen gekocht waarvan ik de naam niet meer weet. Hij is van het merk La Petite Couronne en je kan hem ook online bestellen.
Ik weet het niet en wil het ook niet weten Ik heb alleen niet zoveel aankopen gedaan want krijg mega veel kleertjes van vrienden van familie. Ik koop de rest van de kleertjes verder na de geboorte. De inrichting van de babykamer moet ik nog wel doen, misschien zitten daar leuke uniseks dingetjes bij.
Tegenwoordig weten heel veel mensen het geslacht. Toen wij zeiden het niet te willen weten reageerde mensen heel verbaasd maar sommige ook mega leuk! De 1 vond het maar lastig want hoe winkel je dan? De ander reageerde met Oooh das zo ontzetten Tof lekker oldskool . Persoonlijk vind ik het erg leuk om het niet te weten.
Wij weten het ook niet maar laatste tijd ook niet veel geshopt.. Heb maar paar setjes kleren.. De oma's en tantes gaan toch meteen shoppen zodra de kleine er is.. Ben wel nog steeds echt verliefd op ons kamertje!
Leuke aankoopjes weer! @ PH1: gefeliciteerd met je zwangerschap! @ MiniMiNo: mooi! Hij is schattig, hè? @ woman1988: heel mooi! Mijn aankoopjes van de kindervrijmarkt in Oegstgeest (exclusief het jasje van Nijntje) :
Voor alles 1 euro betaald. Schrok wel toen ik zag hoe duur het merk van bovenste jasje is! Een dun vestje kost al 120 euro. Baby heeft al genoeg... nu moet ie nog komen.
Ja hè? Ik heb best veel lime-kleurige kleertjes. Ook een setje van LimoBasics met een leuk overslagshirtje, overslagrompertje en een slaapzakje. Ik wil trouwens wel weten wat het wordt uiteindelijk... maar ik vind unisekskleding gewoon heel leuk. En nu heb ik genoeg gekocht. Nu wacht ik tot de kleine er daadwerkelijk is.
Dit heb ik tot nu toe gekocht en gekregen. Ik vind blauw bij een meisje ook niet zo raar staan als je het maar een beetje combineert met wat anders.
Schattige schoentjes. Ik kwam op de website van puursammys terecht en zag daar wel een aantal leuke uniseks pakjes. Tip!