Die is leuk Hier kwam vriendlief (nadat ik al een tijdje loop te mopperen dat hij niks uit kiest en het maar aan mij over laat) vandaag thuis met deze kleertjes! Super lief 😍
Ahhhh die zijn leuk!!! Waar zijn die van? Niet dat ik al zwanger ben.. Maar als ik ongesteld wordt mag ik wat leuks halen van mezelf En natuurlijk super dat je vriend het haalt
He wat leuk dat er nog veel meer zijn die het niet willen weten! Ik dacht dat het lastig zou zijn om leuke kleertjes te vinden maar er is echt zo veel leuks te krijgen wat voor allebei kan. Gister deze 2 broekjes bij de Zara besteld De ene heeft een print van poezen en sterretjes en de ander met cactussen en volgens mij stipjes of sterren.
Wij weten het ook niet! Hema heeft heeeel veel leuke kleertjes die voor allebei kunnen. Leuke dingen komen hier voorbij trouwens!
Ik zag deze winkel laatst in Utrecht, en ik vind er veel uniseks kleding bij zitten. Niet zo goedkoop, maar wel heel leuk! Alle kleding - Polarn O. Pyret Helaas mag ik van mijzelf even niets kopen
Hier weten we het geslacht al. Maar het viel me op dat kleertjes vaak wit, roze of blauw zijn. Of toch duidelijk jongen/meisje zijn. Tips waar ik andere kleurtjes en beetje unisex kleertjes kan halen?
Ik heb dit mutsje besteld. Zo jammer dat ik de pakjes nergens in hele kleine maatjes kan vinden. Little Blond Toilettas L Pink Elephant | Baby & Tiener
Ik ben in Engeland en heb hier wat geshopt. De pakjes van next kan je ook online vinden. Handig hier is dat de pakjes bij de mouwen een stukje stof heeft dat je om kan slaan, bij nageltjes of lekker warm tijdens het slapen. En gekleurde hydrofiele doeken! Ik ga proberen foto erop te krijgen via mijn mobiel...
Even een vraagje aan de meiden die vaker op Next bestellen. Ik wil deze rompers graag kopen in een kleiner maatje: Language Change Confirmation ... maar nu zijn ze dus allemaal uitverkocht. Worden deze nog aangevuld? Ze zijn namelijk niet in de aanbieding...
Weet niet of het aangevuld wordt. In de winkel liggen ze hier dus wel. Misschien kan je de klantenservice mailen en vragen?
Ja even de site in de gaten houden, nextdirect vult regelmatig bij maar als het een gewild iets is is t ook snel weer uitverkocht