Hoi allemaal, Waar hebben jullie alle kleine spulletjes gekocht? Niet te duur.... Ik ben nu 22 weken en wil beginnen met die spulletjes te kopen... Ik ga overigens thuis bevallen hopelijk en borstvoeding geven. Zoals: Verzorgingstas Hydrofiele luiers Flanellen luiers Monddoekjes Schaartje New Born wegwerpluiers Thermometers (voor moeder en kind?) Baby olie/zalf, zeep, lotion.. KOLFSET? Flesjes? Voedingskussen? Hoop goede reacties te ontvangen!
Wilde ik ook zeggen, Hema. En gewoon de folders in de gaten houden. Eens in de zoveel tijd is de zwitsal in de aanbiedingen, luiers eigenlijk elke week wel... Verder nu goed kijken bij babyzaken. Veel hebben opruiming. En 2e hands heb je ook veel... Ik heb een nieuw voedingskussen voor 15 euro gekocht (met hoes). Hier krijg je namelijk een voedingskussen bij de kraamzorg (en als je er niks mee doet...) Maar ik kon kiezen... voedingskussen of een cadeaubon. Ik heb de cadeaubon gekozen.
Verzorgingstas :Hema Hydrofiele luiers : Hema Flanellen luiers : Nog niet gehaald Monddoekjes : Hema Schaartje : schaf ik niet aan, pas na 2 maanden New Born wegwerpluiers :kruitvat Thermometers (voor moeder en kind?) : kruitvat Baby olie/zalf, zeep, lotion.. : Etos KOLFSET? : schaf ik nog niet aan, Flesjes? : Etos Voedingskussen? : koop ik niet, laat ik maken door mijn zusje Over het algemeen koop ik bij: Hema, Kruitvat, Etos, Marktplaats, Kringloop, Ikea en natuurlijk ook wel Prenatal
bij de zeeman heb je ook hydrofiele luiers en dat scheeld natuurlijk wel ook hebben ze daar spuugdoekjes met verschillende kleuren randjes... verzorgings tas kreeg ik bij mijn kraampakket flesjes heb ik op de 9 maanden beurs vorig jaar gekocht. en de kolf op de jongengezinnenbeurs ja voor de rest haal ik eigenlijk veel bij het kruidvat prenatal marktplaats en ook veel bij een faillisements verkoop ( ff internet in de gaten houden staat regelmatig aangegeven...) kleertjes heb ik ook bij c&a gehaald en vooral nu is het vlaggetjes week! ook ff de folders in de gaten houden staat toch regelmatig iets leuks in.
wat ik weet gebruiken ze die meestal voor onder het hoofdje te leggen voor het spugen in bedje/ wandelwagen en als omslagdoek ik heb er dan ook maar 3 gehaald heb er bij die andere 2 van mij ook niet meer gebruikt.
ik heb ff opgezocht waarvoor ze nodig zijn begon zelf ff te twijfelen hihihihi http://www.medicinfo.nl/%7B569fcaa6-c80 ... 264cdb5%7D hoop dat je er wat aan heb
Wij hebben voor onze dochter alleen maar hydrofiele luiers gekocht en gebruikt. Ook voor onder haar hoofdje in bed. Ik gebruik ze nog steeds vaak, voor afdrogen. Toen ze nog mondjes terug gaf gebruikte ik ze ook voor over mijn schouder als ze moest boeren. Scheelde voor mij kleding (zeker 's ochtends als je nog naar je werk moet!) Als je borstvoeding wilt geven, waarom zou je dan gelijk een kolfset aanschaffen? Dat kan altijd nog! Ik had geen kolf, geen flesjes enz. Na één dag moest ik al gebruik maken van een kolf maar die kon mijn man gewoon halen (kan ook bij weekendapotheek). Ik zou zeggen: sterkte met het kopen! Oh ja, de voedingskussen: kan je die niet van iemand lenen? Ik zou 'm dan eerst proberen, kijken of jij 'm wel prettig vindt voeden.
kolfset heb ik al van te voren gekocht omdat ik weet dat ik ook ga afkolven en het is dat ik hem daar op die beurs voor heel goedkoop zag staan en dacht echt bij mezelf... als ik hem nu niet koop ben ik een dief van mijn eigen portemonee! dat was eigenlijk de reden dat ik hem dus in huis heb nu...
Precies, ik wacht er ook nog mee. Eerst bekijken hoe het gaat en anders denk ik ook zo van die koop ik wel als het nodig is.
Verzorgingstas van quinny bij de kinderwagen Hydrofiele luiers prenatal (zijn nu lekker in de aanbieding) Flanellen luiers Monddoekjes prenatal (zijn nu lekker in de aanbieding) Schaartje prenatal New Born wegwerpluiers kruidvat Thermometers (voor moeder en kind?) kruidvat Baby olie/zalf, zeep, lotion.. kruidvat KOLFSET? op advies van de verloskundige nog niet aangeschaft Flesjes? Voedingskussen? prenatal SUCCES GROETJES FREDJE