Wij hebben alles natuurlijk al omdat we al een zoontje hebben. Maar nu, pogingen voor nummer 2, heb ik nog niets gekocht. Heb ook helemaal die drang niet. En dat is best raar.... want voor nummer 1 had ik wel een pakje gekocht vlak voordat ik zwanger werd. Zag overal leuke dingen. Misschien omdat we nu eigenlijk alles al hebben.
Ik durf eigenlijk niets te kopen.. Bang dat het ons ongeluk zal brengen. Soms zie ik echt mooie aanbiedingen van bv een badje maar durf het echt niet.
Omdat ik al eens 14 weken zwanger ben geweest heb ik al van alles... En voor de buiten wereld is het makkelijk te zeggen, oh a dat hebben we allemaal staan ivm onze nichtjes en de kleine van vriendin. Die kleine is 3 en heeft hier een mandje met sokjes, ondergoed enz voor als ze een ongelukje krijgt. Ligt standaard hier en elastiekjes en tandenborstel enz. Zij slaapt dus ook altijd op dat kamertje, verder kom ik er eigenlijk nooit op...
Hopefaith ik snap dat wel hoor ik heb dat ook wel een klein beetje. Tuurlijk het liefst wil je gewoon wat kopen maar ik hou me ook nog gewoon in. Al zou het wel makkelijker zijn om alles in deeltjes te kopen heb je niet alles in 1 keer.
We zitten pas in ronde 3 maar ik moet me echt beheersen om niets te kopen. Gelukkig heb ik een hele nuchtere wederhelft Ik heb wel gelijk het "grote pap boek" gekocht. Dit wil ik hem cadeau doen als ik een positieve test heb (hopelijk volgende week) We willen de opa's en oma's het op een leuke manier gaan vertellen en omdat ik helemaal gek ben op Woezel en Pip wil ik een klein speeltje daarvan kopen en daar een kaartje aan hangen met de tekst: "lieve opa en oma, willen jullie op mijn (hangt af van wat het is) passen totdat ik geboren ben?" Daarmee moet ik me echt bedwingen om het niet te kopen maar ik ben snel genoeg naar de stad gerend mocht het zover zijn. En ik denk dat het kopen veeeeeeel leuker is als je daadwerkelijk zwanger bent
Wij hebben een box en badje gekregen, omdat mn zus alles wel wilde doen! Daar twijfelde ik eigenlijk al over, ook bang dat dat ongeluk brengt! Maar het staat op zolder, dus kom het verder niet veel tegen
In die 6 jaar dat wij nu bezig zijn had ik wel een aantal dingetjes gekocht. Toen kennissen op zendingsreis naar myamar gingen en nog babykleertjes enzo moesten hebben aangezien er een aantal zwangere vrouwen waren heb ik alles wat ik had weggegeven. Het kwam op een goede plek terecht. Op dit moment hebben we niks meer. Ik wil graag dingen kopenmaarheb mezelf beloofd dat pas te doen als we zwanger zijn.
Ik heb ooit eens een badcape gekocht toen mijn neefjes geboren werden van het draakje van de prenatal, het ligt nog ongebruikt in de kast, dus die hebben we alvast. Mijn man zou nu we op vakantie zijn nog wel een leuke slab willen kopen met een geniale tekst erop omdat dat voor beide geslachten kan. Maar voor de rest wil ik eerst een positieve tetst afwachten en een echo
Ik neus ook zeer graag rond bij kinderkleding maar ook ik koop niets! het zou een beetje raar gevoel geven! nog meer druk! ik heb het nu al zo moeilijk! ps: we zijn al 1j 3m bezig 1mk gehad
Ik sta ook altijd dromen bij al die schattige kleertjes, kamertjes en leuke speeltjes. Ik weet niet of ik me in kan houden als we besluiten ervoor te gaan.... Aan de ene kant wil ik de goden niet verzoeken, aan de andere kant denk ik: dan heb je dat alvast maar, beetje de kosten spreiden en mocht het ons niet gegeven zijn dan is er vast wel iemand die ik er blij mee kan maken. Overigens heb ik wel een heel leuk setje voor een jongetje in de la liggen... nog voor iemand waar we op kraambezoek zouden maar dat is er nooit van gekomen. Mochten we een jochie krijgen dan ligt dat er alvast!
Pas na een goede 20wkn echo de eerste dingen gekocht. Er kan nog zoveel mis gaan. In mijn omgeving te vaak gezien, zelfs rond de 18 weken dat het mis ging, ik durfde dus niet eerder
Hier precies t zelfde, en toen ik de kinderwagen tegenkwam die ik graag wilde en echt super goedkoop was, heb ik deze ook gekocht. Lukt het niet dan kunnen we er vast wel weer iemand anders blij mee maken.....
Zolang ik niks kan kopen doe ik het voor mijn nichtje en neefje.. Moet wel zeggen dat ik mezelf erop betrap sinds 2 dagen om ook op koopjesjacht te zijn op internet. Komt misschien omdat ik thuis zit na operatie aan mijn eierstok, sprankje hoop!
Waarschijnlijk wel... Ik ben nu aan het kijken voor een wandelwagen. Mijn beste vriendin en schoonzus hebben ze heel duur gekocht, zit te kijken om er gewoon op marktplaats een te kopen, ze zitten er toch niet lang in en moet zeggen dat de meeste er echt goed uit zien... Vind sowieso wel fijn een wandelwagen in huis te hebben met onze nichtjes
Ik heb nog niets gekocht.. Alleen een leuk boek van dikkie dik . Maar dat kan net zo goed gebruikt worden voor andere kleine ukkies die hier over de vloer komen. Verder heb ik onze oude knuffels boven water gehaald en gewassen. We hebben de kamer aan de voorkant bestemming rommelhok gegeven, dus mocht het zo ver zijn is het leeg ruimen en vullen die handel . De neiging van kijken naar babyspullen is wel afgenomen. De eerste maanden zat de euforie er nog in.. en nu.. doet het mij niet veel. Denk dat het wel komt op het moment dat we aan het einde van de maand niet meer met lege handen staan, maar met een posi zwangerschapstest.
Ja, dat heb ik ook. In het begin keek ik overal naar, nu heb ik soms nog van die oprispingen dat ik opeens dingen op ga zoeken. En soms moet ik gewoon even in de doos met alvast gespaarde kleertjes kijken... ^^
Ik heb bij mijn eerste zwangerschap pas dingen gekocht rond de 18 weken. Ik wilde zeker weten dat het zou blijven zitten, hoewel je dat natuurlijk nooit zeker weet, maar de kans is dan wel kleiner dat het mis gaat, dan aan het begin.
Ik wilde al anderhalf jaar aan kindjes beginnen voordat mijn vriend er klaar voor was. In die tijd heb ik 1 mutsje gekocht, gewoon om een beetje voor te genieten. Nu ik zwanger ben wacht ik liever tot de eerste hopelijk goede echo, want alles wat ik nu koop zal ik altijd associëren met deze zwangerschap.