Moet zeggen heb altijd gezegd eerst zwanger dan pas dingen kopen. Maar het begint hier nu toch wel heel erg te kriebelen om dingen te kopen. Zo is me mannetje zich best een beetje kapot geschrokken wat je voor een kinderwagen betaal. Zit dus op marktplaats te kijken of daar iets sta. Moeilijk doe je het of doe je het niet
IK heb alle babykleertjes en spulletjes van onze eerste bewaard, ik kijk er nu maar niet zoveel naar, het is allemaal zo leuk en schattig! Maar met meer spullen kopen wacht ik toch echt tot ik positief heb getest! Maar ik ben niet bang dat als ik wat zou kopen het niet meer gaat lukken.
Ik heb net (voor mijn gevoel dan) de goden verzocht en het rupsje nooitgenoeg boekje besteld om aan m'n man te geven mocht ik zwanger raken. Verder koop ik niks tot ik echt zeker weten een dikke vette posi test heb, doodeng!
Wij hebben tijdens onze vakantie een blauwe en roze slab gekocht met de teksten erop: My dad is cooler than yours en My mum is hotter than yours. En gisteren een zwangerschapstest gekocht Voor de rest wachten tot we zwanger zijn met aanschaffen van dingen
wij gaan vanavond naar de kruidvat om testjes te kopen. Oke hoort niet bij de babyuitzet maar je hebt ze ook nodig En net is het boek van kluun binnen gekomen met een speentje zo schattig. Maar meer ga ik niet kopen
Ik koop ook echt nog niets. Mijn ouders daarentegen hebben in alle enthousiasme al een kinderwagen voor ons gekocht. Die wil ik ook echt nog niet in huis hebben. Dat komt wel met een positieve test als we tegen de 10,12 weken aanlopen. Misschien wat negatief gedacht, maar als ivf/icsi niet werkt voor ons, is die klap al hard genoeg. Dan wil ik ook niet nog allerlei babyspullen op moeten ruimen. Wat speelgoed heb ik al wel, maar dat is puur omdat ik per 1 januari als gastouder aan de slag wil. daar heb je toch ook spulletjes voor nodig.
Ja als gastouder heb je inderdaad ook genoeg spulletjes nodig. En logisch dat je de kinderwagen nog niet in huis wil hebben. Hopen op een posi test binnenkort.
Ja, ik heb al allerlei dingen gekocht. Bij ons is het hele traject naar zwanger worden toe alleen maar spannend en negatief en door leuke dingetjes te kunnen kopen en uitzoeken maak ik het voor mezelf een beetje draagbaar, merk ik.
Voor de zwangerschap van mijn zoontje en draagdoek aangeschaft en een pakje bij de H&M, wat ik toen hij er eindelijk was verschrikkelijk vodn en hem 1x heb aangedaan
Wij hebben al een box die we overgenomen hebben van vrienden van ons.. Heb verder ook al buikbanden hihi
Ik had wel sokjes gekocht terwijl nog bezig waren. Na mijn pos test heb ik 2 spenen gekocht en ingepakt (vriend was vlak na de pos test jarig). Ik heb het kanootje gegeven en met de tekst:" alvast vooruitlopend op je verjaardag". Hij keek mij aan en zei: hou nou toch eens op met die meuk kopen voordat wij in verwachting zijn. Ik bleef hem aankijken en toen drong het tot hem door en barstte hij in tranen uit en kraamde uit: ECHT?