Hier zijn we ons gaan oriënteren na de 10 weken echo. Toen ik bijna 18 weken zwanger was, hebben we de babykamer en kinderwagen en dergelijke besteld. We wisten al precies wat we wilden hebben en het was toen goed in de aanbieding. Ik had zodoende zoiets van waarom nog langer wachten? Vroeg of laat hebben we het toch nodig en het scheelde bovendien behoorlijk wat geld. Daar komt bij dat ik toch niet rustig ben voordat we alles in huis hebben en ik het bovendien veel te leuk vind om van alles voor de baby te kopen. De levertijd bleek ongeveer 4 weken te zijn. Eind deze week word het geleverd.
Ik ben nu bijna 24 weken, en heb net van een collega de wandelwagen en meubeltjes overgenomen, maar aangezien zij nog wacht op het leveren van een bed voor haar kleintje, hebben we het nog niet in huis. Als we het nieuw in de winkel zouden kopen, zou ik wel eerder gaan oriënteren ivm eventuele levertijden. Maar vanaf nu gaan wij ook inslaan hoor! (box, maxicosi, kamerinrichting, baddingetjes, kleertjes en alles wat nog aangeschaft moet worden) Oja, het klussen hadden we wel al vrij vroeg gedaan, dus laminaat en behang is al een lange tijd klaar.