Hallo, ik heb een paar vragen, hoelang en hoe vaak slaapt jullie baby van 11 weken, mijn dochter maak ik om half acht in de ochtend wakker voor een fles, dan slaapt ze verder tot 11 uur en krijgt ze weer een fles, dan speelt ze in de box tot half2 2uur en krijgt ze weer een fles, dan leg ik haar in bed en slaapt ze tot half 5 en krijgt ze weer een fles, dan ligt ze weer in de box of speel kleed of even lekker samen knuffelen natuurlijk, dan krijgt ze rond half acht een fles en buikt dan even uit bij ons op schoot en gaat dan naar bed, en dan slaapt ze door tot half acht de volgende ochtend, Ze krijgt 5 flessen van 180ml en dan 6 scheppen voeding erdoor
nou klinkt heerlijk! is ze er tevreden over? dan is het iig prima! mijn zoontje sliep altijd heel veel. zeker na iedere voeding minstens 2 uur. die kon niet tussen 2 voedingen in wakker blijven, dan viel hij bij de eerste slokken als een blok in slaap. ik denk dat het bij ieder kindje een beetje anders is (gelukkig maar)
Ja ze is tevreden, als ik haar in de ochtend niet terug leg heb ik een chagarijnig meisje hahaha, ze sliep eigenlijk vanaf dag 1 al door in de nacht, sinds dat ze 6 weken is ook die laatste fles eraf, ze speeld al veel met rammelaartje of de box spiraal, vermaakt ze zich lang mee, maar dan is ze ook goed moe haha