Lastige dagen! 15 wkn

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door Meis28, 26 apr 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Meis28

Meis28 Fanatiek lid

30 aug 2013
    4.026
    184
    63
    Spanje
    M'n zoontje van net 15 weken is sinds een aantal dagen ineens snel huilerig terwijl het daarvoor super goed ging. Als ik hem overdag in z'n eigen bedje leg gaat ie meteen huilen en blijft ie best een tijd kreunen/jammeren tot ie in slaap valt of hij zet t op een brullen. Ik weet dan niet zo goed of ie moe is of niet. Hij slaapt overdag maar kort en eenmaal wakker is ie dan soms niet goed uitgerust maar hij wil ook niet meer slapen. Alleen aan de borst is alles goed en hij valt daar dan ook soms weer in slaap. Wil vaak drinken en is onrustig. Zit continue met handjes in de mond en zuigen en andere hand in z'n haartjes (met als resultaat het hele knuistje vol met haar). Hij is gewoon een beetje lastig..! Kan dit een sprong zijn? Hij gaat vrijdag voor t eerst 4 dagen per week naar de oppas dus hopelijk gaat dat goed, dan heeft ie niet constant toegang tot mijn borst oa

2. Vrolijkheid

Vrolijkheid Niet meer actief

Ja ik denk een sprong. Ik herken het gedrag in elk geval. Niet bang zjn voor de opvang. Je baby regelt het dan wel. Zij troosten hem dan en er komt een ritme in. Ik had dat ook allemaal (niet willen slapen, niet in bedje willen slapen, niet willen drinken) met onze uk en ik was echt panisch voor de opvang. Maar het ging op alle fronten top. Ik heb toen ook een topic hier geplaatst omdat ik zo bang ervoor was en iedereen zei dat het goed kwam maar ik geloofde het niet. Maar het was wel echt zo! Dus vertrouwen!! Sterkte!

Deel Deze Pagina