Ik vond echt dat ze heel goed zong, ben gaan googelen en kwam op dit filmpje uit. Prachtig en zo ontroerend... Coosje Smid - Zeg me dat het niet zo is - Sta op tegen kanker 28-11-12 HD - YouTube
Zó mooi! Had gisteren ook kippenvel. Je zag ook dat ze op een gegeven moment heel even ontroerd raakte maar dat ze zich daarna meteen herpakte, echt RESPECT! Ik ben fan. (dit nummer durf ik geeneens te luisteren, doe ik wel als vriendlief vanmiddag weg is )
Jaaaa hoor, daar komen de tranen weer Prachtig, dit liedje en die van gister was ook erg mooi! Hoop dat ze ver gaat komen
Ik vond haar stem niet echt bijzonder. En dan het feit dat 3 van de 4 coaches op het podium gingen zitten, tja..............overdreven !!
Ik vond het ook geen bijzondere stem, en die uithalen na elke zin ook niet echt mooi. Maar het is wel erg natuurlijk dat ze haar moeder al jong heeft moeten verliezen aan die rotziekte.
Vond er weinig aan, zowel het optreden als hetfilmpje. Vind de hele voice geen fluit meer aan eerlijk gezegt. En dat heeft niet te maken met het feit dat er geen goede talenten zijn, maar meer dat ik wel wat klaar ben met die zing programma's.
Ik ben geen fan van haar maar met dit filmpje verdient ze toch wel mijn respect hoor! En the voice, ja ik kijk het ook maar soms erger ik me wel aan die juryleden net als dat Ali B toen Julia nog even New York ging zingen zich op zijn rug op de grond liet vallen, wat heeft dat nou voor zin, dan kan je hem toch ook niet meer serieus nemen
Ik vind hem echt geweldig. Van mij mag mvr strak van de botox er wel uit. Lijkt wel een travo Heb in een deuk gelegen om stukje ik zat dichtbij marco... ik ging dood marco.. niemand reanimeerde mij marcooo gheheheh
Echt? Dat vind ik dus juist de stomste stukjes tot nu toe, elke keer als ze weer zo idioot doen (niet alleen Ali B, ook Marco doet weer vreselijk overdreven) ga ik meteen verder zappen. Bah, zo irritant.