Oooww.....ze sliep redelijk goed door tot de geweldige 6e sprong! Daarna hebben we twee weken een hele klus gehad aan het haar weer laten slapen in de nacht. Elke keer iets langer laten huilen voor we weer naar boven gingen voor de speen leek bij ons de oplossing. Maarrrr.....nu heeft ons meisje afgelopen week in het ziekenhuis gelegen i.v.m. uitdrogingsverschijnselen. De eerste 3 a 4 nachten daarna thuis gingen echt helemaal prima....tot vorige week vrijdag Nu is het tussen 18.30 en 19.00 een flesje (drinkt ze maar 100 cc van als ik geluk heb) en dan naar bedje. Normaal sliep ze dan tot 22u, dronk ze nog 120 cc en sliep dan door. Nu begint ze rond 20u al te rommelen en dan duurt het niet lang voor ze het op een brullen zet. Niets werkt....op de arm wordt ze boos, laten liggen gilt ze de hele wijk wakker....flesje aanbieden werkt niet. Ze houdt dit soms gewoon de hele nacht vol met zo nu en dan een half uurtje slaap! Tsja....Ik weet dat het fases zijn maar ooooow....wat zou ik graag weer slapen! Herkenbaar? (Zo nu mijn klaagmodus weer uit...we hebben namelijk verder echt wel een schat van een meid! ) *Overigens is dit bericht alleen om mijn hart te luchten en niet om een discussie in het leven te roepen hoor!
Als ze plots zo slecht slapen en niks helpt, zou ik eerder aan iets medisch denken ipv een fase. Ik zou sowieso een oorontsteking uitsluiten. Want als er iets is met de oortjes, is slapen ook werkelijk een vreselijk drama. En nee, overdag kunnen ze dan prima zijn, maar zodra ze moeten slapen en liggen, gaat het enorm pijn doen. Ook hoeft ze niet naar haar oortjes te grijpen. Heeft Finley ook nog nooit gedaan bij een oorontsteking. Dus even door de huisarts de oortjes laten nakijken. Is het inderdaad oorpijn of oorontsteking, dan hoofdeinde bed ook hoger zetten zodat de druk op de oortjes minder wordt.
Ow dat wist ik helemaal niet! Dank voor het meedenken BeHappy! Dan toch de dokter maar even bellen. Ik dacht echt dat ze dan ook flink naar de oortjes grijpen en overdag ook lieten blijken dat het niet ok is. In het ziekenhuis is overigens ook gewaarschuwd dat de opvoeding van de weken daarvoor waarschijnlijk opnieuw zou moeten omdat die kleintjes behoorlijk van de leg kunnen zijn door een opname. Vandaar dat ik er vanuit ging dat het weer een fase zou zijn!
Idd zou toch voor de zekerheid langs de HA gaan ivm oorontsteking hebben wij vorige week ook gedaan. Overdag niks aan de hand maar s'nachts een compleet drama dus wij dachten aan zijn oortjes maar dat was het niet het waren zijn tandjes. Het kan ook idd een fase zijn.
Vanmiddag gaat ze met ml naar de HA. Ik ben benieuwd! Tandjes heb ik ook wel aan gedacht...maar zie niets en voel niets! Konden ze maar zeggen wat er was!
Het is inderdaad maar uitvogelen wat er aan de hand is. Tandjes zou inderdaad ook prima kunnen. Dat doet ook het meest zeer 's nachts. Wij gaven dan een zetpil Paracetamol voor het slapen gaan en VSM Chamodent druppels. En je hoeft nog niks te zien. Soms komen die krengen in fases door. Eerst zie je niks, terwijl ze wel pijn hebben. Een week later zie je dan eindelijk iets verschijnen. Succes! Laat je even weten wat de huisarts zei?
Hi! Sorry beetje druk druk druk. Ze heeft gelukkig geen oorontsteking! En verder kon de arts ook niets vinden....dus of tandjes of een faaaaseeee Ik denk echt dat het komt door de ziekenhuisopname. We zijn sinds gister maar weer begonnen met een slaaptraining. Elke keer iets langer laten huilen voor ze haar speen krijgt en een dikke kus op haar koppie. Gister ging het daardoor al wel een stukje beter. Hopelijk vannacht nog weer beter! Lief dat je er naar vraagt
Ohhh waarom lees ik deze verhalen eigenlijk?Krijg het er spaans benauwd van als ik terug denk aan die tijd *lol*. Oke dus dat gaan we straks ook weer tegemoet. Lastig die fases, ik vind het soms zo hart verscheurend dat gehuil. Sterke ermee, en goed van je dat je het medische hebt laten onderzoeken.
haha ja de eerste overleefd maar brrr heb er grijze haren aan over gehouden ohhh sorry te lui om aan te passen, 7 nov 2014 is ze geboren
Haha nou Horselover, dan speciaal voor jou! Jeeeej! Dreumes slaapt weer bijna door! Het waren even twee a drie helse nachten waarbij we echt ons best moesten doen haar te laten huilen maarrr....het lijkt gelukt! Al drie nachten komt ze weer netjes tussen 21u en 22u voor haar laatste flesje (die ze ook netjes drinkt) en slaapt daarna door tot 5u. Tjsa.....en dan heeft ze dus echt trek ze drinkt vaak kleinere beetjes en komt dus vaker voor een voeding. Nu gaan we vanavond haar kv geven die langer een verzadigd gevoel geeft en hopen we dat ze het tot 6u trekt