Hoi, Ik zou dolgraag al aan een tweede beginnen (mijn man gelukkig ook ), maar we wachten nog een paar maandjes. Als alles gaat zoals we zouden willen, is onze zoon dan ong 1,5 jaar. Op de eerste etage hebben we 2 slaapkamers en op zolder ook een ruime kamer. Nu lijkt het logisch om de 2de baby op de eerste etage een kamer te geven. Maar ik vind 1,5 jaar nog zo jong voor (helemaal ver weg....) op zolder. Wat vinden jullie?
Hier slaapt onze kleine grote man sinds 2 weekjes op zolder op een enorme mooie nieuwe kamer. Hier komt ook een kleintje binnenkort erbij en die slaapt op de 1e etage. Ik moest erg wennen aan het idee dat Jesper niet meer bij ons in de buurt lag maar het gaat erg goed. En ik hoor hem prima hoor op zolder. Ik vond het ook geen fijn idee dat ik op zolder zou liggen en de kids onder mij.... Het is even wennen maar eigenlijk alleen het meeste voor mij...onze zoon vind het geweldig dat hij nog een trap extra op mag kruipen hahaha
Hoi, ik zou het niet zo'n probleem vinden om de kleine op zolder te doen... als er maar goeie traphekjes zitten. Ik zou namelijk echt in de buurt van de baby willen zijn. Lijkt me niks om zelf op zolder te zitten en steeds die trap op en af te moeten als er wat is, vooral in noodgevallen dan...
wij slapen zelf op zolder en nathan ligt op de 1e verdieping. alleen de 1e maand sliep hij bij ons op de kamer nu ligt hij lekker op zijn eigen kamertje. Gaat prima.
Onze zoon gaat over een paar maandjes ook op zolder slapen. De kamer is helemaal leeg nu, we moeten de kamer alleen nog opknappen. Ons tweede kleintje krijgt zijn oude kamer, lekker dicht bij ons. Ben wel heel benieuwd hoe hij het zal vinden op zijn nieuwe kamer!
Je zou er ook voor kunnen kiezen om de nieuwe baby het eerste half jaar bij jullie op de kamer te laten slapen, dan stel je de verhuizing naar zolder nog even uit, is je zoontje toch weer net wat ouder.
Wij hebben op de eerste etage 2 slaapkamers en we slapen zelf op zolder. onze kleine slaapt op de eerste en als er een 2de zou komen dan zou die denk ik ook op de eerste slapen. Maar ik kan mij voorstellen dat het voor een 'kleine' ook heel leuk is op zolder, ik zou dan zelf mijn kamer wel afstaan. Ik weet alleen niet in hoeverre ze dat op die leeftijd aan kunnen geven, mijn dochter is namelijk nog maar 6 maanden.
Hier precies hetzelfde. Wij slapen op zolder en Nathan 1 beneden. Babynmmr2 zou ook op de 1e verdieping komen te liggen Nooit problemen mee gehad, ik hoor hem luid en duidelijk