Help, ik wordt er gek van, moet mijn draai zelf nog vinden met alles, ritme en slapen enz. Ben nog heel gevoelig en net nu is degene onder ons keihard aan het verbouwen met muren slopen, boren enz. Ben doodmoe van de nachtvoedingen en doe overdag dan een uurtje een oogje dicht, dat gaat nu echt niet. Kan wel janken. Ze weten dat we net een baby hebben maarja het stond zo gepland, vrij genomen enz. Gelukkig trekt ons mannetje er zich niet zo heel veel van aan lijkt het...
Dit hebben wij ook gehad, ik ben naar de buren gestapt en we hebben afgesproken dat ze tussen 12 en 15 stil zouden zijn. Amber merkte er ook niets van, maar ik wilde ook wel even slapen! Dus misschien even overleggen?
Balen joh. Zou idd ff met ze om tafel gaan of er iets geregeld kan worden. Misschien kunnen ze het zo plannen dat ze tijdens de middagdut dingen doen die weinig geluid maken.
dat soort dingen komen altijd ongelegen, maar voor hun natuurlijk ook lastig ivm vrij nemen. ik zou inderdaad even langs gaan en kijken of je afspraken kunt maken. er zijn vast ook stille klussen te doen of materiaal dat gehaald moet worden, wellicht dat ze hier rekening mee kunnen houden. vraag ze ook meteen wanneer ze verwachten klaar te zijn, dan heb je een eindpunt waar je je aan vast kunt houden.
hoe hard het ook klinkt en hoe vervelend het ook voor je is je kan natuurlijk niet verwachten omdat jij een baby krijgt een ander daar een verbouwing voor afzegt. tuurlijk is het heeeeeeeel erg irritant maar ik zou zeggen koop in ieder geval oordopjes(met oordopjes in hoor ik minder maar nog steeds mijn baby) wij hebben ook buren met aan een kant een buurman die smiddags altijd op een zelfgemaakt roeiapparaat een uur roeit dat gaat door merg en been maar kan moeilijk verlangen dat ie daar mee stopt. vervelend maar helaas mirell
Ik vind dat je inderdaad niet mag verwachten dat je buren hun verbouwing voor je uitstellen (daarbij straks heeft je kindje er veel meer last van) MAAR je mag best verwachten dat ze rekening met jou als kraamvrouw houden. Dus probeer afspraken te maken. We hebben het hier ook gehad en we hadden hier de afspraak: geen lawaai werkzaamheden tussen 10 en 11 en tussen 13:00 en 15:00. Vervelend voor hun (en ja, het duurt wat langer) maar wel zo netjes voor jou en je kindje. Uh, een uur roeien is wel wat anders dan verbouw werkzaamheden...