baby van 10 maand weigert fles

Discussie in 'Flesvoeding' gestart door mora27, 31 mei 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Roozjuh

Roozjuh VIP lid

1 okt 2007
    18.389
    1.292
    113
    Flevoland
    ff gegoogled :p Maar inderdaad het is 500cc... Snap niet dat mijn cb zegt dat het minimaal 300cc moet zijn... :s

Ik had het idd dus fout

2. adi

adi Niet meer actief

Hier dus precies hetzelfde nu! Meneer heeft bedacht dat ie zijn laatste fles in bed wil drinken. En dan moet ik ineens weer zijn nachtlampje aanzetten (met van die sterren op plafond). Dit heeft ie sinds 3mnd niet meer aan gehad, en nu ineens wel weer. Hij kijkt nuy naar de sterren en drinkt zijn fles, als ie klaar is, duwt de fles weg, draait zich op zijn zij en valt als een blok in slaap. Dus ook geen boertje meer.
    Maar wij zijn ook door een hel gegaan om achter te komen dat hij het nu zo wil. Heb echt van alles geprobeerd.

3. Juud

Juud VIP lid

21 nov 2006
    9.608
    0
    0
    Mijn dochter is nu 13 maanden en weigert sinds een paar dagen ook de fles. Nou ja, weigert, ze drinkt al weken zelf met de handjes en pakt nu gewoon de fles niet meer op.

Ze is erg verkouden én heeft veel last van doorkomende tandjes, dus wil ook dat even afwachten. Geef het nu in antilekbeker, want dat drinkt wat makkelijker. Kan ik tevens gewoon in de woonkamer zetten, dan kan ze nog een heel uur na het bereiden, zelf kiezen voor slokjes.

Het gaat nog steeds niet veel beter, maar van mijn zoon weet ik dat het inderdaad fases kunnen zijn. Hij had het rond 11/12 maanden, maar heeft uiteindelijk tot 21 maanden nog regelmatig een flesje willen drinken...

Mijn dochter drinkt overigens wél veel roosvicee of diksap, iets wat mijn zoontje nooit deed. Ik heb dus niet direct zorgen over het vocht.

-Nog even een vraag: waarom adviseren jullie steeds de gewone melk te verdunnen met water?
    -En een tweede: hoe geef je zo'n kleine extra vitamineD? Met pilletjes of druppels? Mijn zoon krijgt pilletjes, maar dochterlief heeft geen kiezen en ik ben bang dat dat nog niet zo goed gaat...

Dank jullie en ook veel succes voor jullie!

4. mora27

mora27 VIP lid

25 nov 2009
    6.381
    0
    36
    webwinkel eigenaar
    in een huis
    nou ik heb al vanalles geprobeerd, gewone melk met pap, groeimelk, een bordje pap ze wil het gewoon niet meer hebben... ik dacht eerst dat het kwam door een tandje dat nu vandaag is doorgekomen maar ook andere melksoorten weigert ze en gaat ze van kokhalzen... gelukkig is ze niet te licht en best aan de stevige kant.. ik geef haar nu extra drinkyoghurt, kwark, en een zuivelhapje met granen... en heb nog een pyamapapje gehaald vanmiddag... dat eens proberen....

heb het cb gebeld en word morgen terug gebeld voor advies...

5. lennylenn

lennylenn Niet meer actief

zoo heerlijk zeg!!! dat hoef ik hier echt niet te proberen. hij zal dan of zijn fles boos wegsmijten of zn bedje vies maken.
    ik moet hem echt nog op schoot nemen, de fles geven (wilt hij wel zelf vasthouden) en als hij klaar is smijt hij de fles ergens in zijn kamer. daarna eist hij zijn speen en dan pas mag ik hem in bed leggen. (en met wat geluk valt hij gelijk in slaap)

Deel Deze Pagina