Hij heeft nog honger en huilt weer erg veel! advies?

Discussie in 'Flesvoeding' gestart door miepdoos, 13 feb 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. miepdoos

miepdoos Lid

24 aug 2006
    45
    0
    0
    hengelo ov
    Hallo!
    Ik moet even wat kwijt. pffff ik ben echt helemaal gesloopt.
    Mijn zoontje luuk is nu 3 maanden en een week oud, hij heeft sinds nu 1,5 week nutrilon pepti en die ging de eerste week best goed, hij sliep ineens door en ik heb hem (na de prikjes) niet meer ingebakerd en dit ging ook erg goed. Maar nu de laatste dagen is hij ineens weer veel onrustiger, overdag weer veel huilen en veel te snel weer willen eten (ik red met moeite de 3,5 uur) en nu heeft hij ook ineens snacht weer heel erg honger! maar ook echt honger, ik heb wel vaker een speen enz gegeven en bij hem gebleven en dan sliep hij zo weer verder, maar de laatste nachten heeft hij echt honger. dit komt er dus op neer dat hij 6 flessen wil van 200 cc, dat is dus veel te veel. Hij heeft ook reflux dus ik verdik de flessen al met ruim 4 scheppen nutriton. Dus meer verdikken kan denk ik dan niet. maar ik weet het niet meer, hij huilt ook weer zooo na de voeding echt van die pijnlijke gillen, dit vind ik zooo zielig om te zien. Vannacht weer van 04.00-06.00 bij hem op zijn kamer gezeten. toch proberen weer in slaap te krijgen, en uiteindelijk toch maar de fles. Heeft iemand nog een tip wat ik nog meer kan doen. Hij komt dan vanavond ( als hij dat al red ) op een laatste voeding van 09.00 dat is veel te vroeg want dan denk ik dat hij vannacht dus weer wakker word. Wat moet ik hier nu mee, hij heeft 3 maand lang veel gehuild enz, en ik dacht echt dat de voeding hielp, maar nu weet ik het niet meer. Ik weet dat je die voeding de kans moet geven zijn werk te doen, maar zo lukt dat niet echt. Ik moet het nu nog 5 weken geven en dan heb ik weer een afspraak bij de kinderarts. vind dit wel echt moeilijk hoor.
    groetjes

2. Beheer

Beheer Administrator
    Medewerker

11 feb 2005
    16.277
    2.978
    113
    Het dubbel plaatsen van berichten is niet toegestaan. Deze doe ik daarom dicht.
    Adviezen kunnen worden gegeven worden bij baby&dreumes.

Deel Deze Pagina