Probeer er wat aan te doen! Straks krijgt de baby er last van misschien (nare) info opzoeken en laten zien zodat ze ervan schrikt en stopt?
Ik zou ook een melding doen, arm kindje Wat krijgt ze over een maand? haar eerste alcoholische drankje?
Schijnbaar weten ze totaal niet waar ze mee bezig zijn....begleiding konden deze mensen wel gebruiken....jeetje....
Ik zou bij ze aandringen om dit na te vragen bij het cb. Of denk je zelf dat de ouders er helemaal geen kwaad in zien, en het tijdens CB-bezoeken het gewoon op tafel zullen gooien? Ze krijgen nu ongeveer toch CB op kennismakingsbezoek? Ik zou haar bellen en verzoeken om met die cb-dame de babyvoeding te bespreken. Vragen wat zij ervan vindt.. (en dan hopen dat bij het CB alle alarmbellen gaan rinkelen)
ik wou het niet als eerste zegge vrouw maar idd zou er toch efkes anoniem melding van maken. das echt niet goed en ge wit ik zal mn eige ook nergens gauw mee bemoeien mar drek stikt dat jongske er in nee dan hedde de poppen aan het dansen.. wa een maf joh
Om heel eerlijk te zijn TS, vind ik zelfs dat je verplicht bent een melding te maken waar dan ook. Anders zou ik je net zo medeplichtig vinden. Mijn hemel. Wat ziek.
ik kende ook iemand, en die kleine kreeg met 3 maanden al chocolade melk, bitterballen, en nog meer van die troep, het kindje is nu 6 jaar oud, uit huis geplaatst, heeft overgewicht heeft er voor in het ziekenhuis gelegen, om een aangepast dieet te krijgen. en het wordt gepest op school. alleen omdat de ouders het leuk vonden om dat kind dat eten te geven, want hij vond het zo lekker.
Heb ze gebeld dat dit echt heel slecht is en.gevaarlijk! Ze zei dat meerdere haar gemaild en.gebeld hadden dus snapt ze dat wat ze deed.niet goed is.. ik zei vraag anders maar na bij het cb!
Is dit hun eerste kind? Edit: nee dus, heb de begin post nog even gelezen. Dan vind ik het nóg gekker!
Goed van je. Haar aansporen om het aan te kaarten bij het CB is natuurlijk een betere eerste stap dan het gelijk zelf melden. Blijf je er nog even achteraan zitten om te vragen of ze het ook besproken heeft? Zo te lezen is ze in elk geval geschrokken van de reacties, en terecht. Hopelijk gaat ze zich nu wel wat verdiepen in kinderverzorging en -ontwikkeling...