Op een forum mag je alles voorleggen toch, nagel dr niet aan.de schandpaal. Mijn dochter was bijna 4 maanden toen zeiden ze op t cb dat ik het al mocht proberen..
Ik ga een slotje vragen, heb het antwoord en ze is echt geschrokken, verder is het een hele lieve vlotte meid.
Je zet het ook wel zeer verwarrend neer moet ik zeggen.Je aanhef begint met 2 weken,dan weer 2 maanden en dan weer 2 weken.Komt niet helemaal helder over. Het gaat dus om 2 maanden,niet slim inderdaad. Ikzelf kreeg ook al met 6 weken liga met geprakte banaan maar dat waren de 70 ties haha. Goed dat je haar hebt aangespoord om zichzelf eens goed te laten informeren omtrent voeding ed.Bezoekt ze wel een consultatiebureau?.
Hoe oud is ze nou? Twee weken of twee maanden? Het staat beide in je post... Mag hopen twee maanden, alhoewel dat ook wel wat te vroeg is...
toen ik vroeger werkte bij de kruidvat stond er zelf nog vanaf 3 maanden op de potjes fruit en eten dus.... ikzelf ben met fruit begonnen met 2,5 maand en met groente een maand later dus met 3,5 maand. Hij heeft nooit geen last gehad van krampen of zijn darmen of wat dan ook, dat is gewoon per kind heel verschillend en als ze er wel last van krijgen stop je toch gewoon weer. ik snap die drukte niet zo wij kregen vroeger allemaal rond de 6/8 weken fruit met liga dus waarom hier zo vel op reageren. 2 maanden is toch ook 8 wkn???
ik vind twee maanden weer heel anders als 2 weken. maar ook 2 maanden vind ik persoonlijk nog veel tevroeg. hier allemaal pas rond de 5-5,5 maand. vroeg genoeg. nooit aan iemand gemerkt hier ook dat ze er voor die tijd behoefte aan hebben
Helemaal mee eens. Maar dan hadden ze het vroeger enorm druk gehad want ik heb als baby ook al vroeg groente/fruit gekregen. En toen was ik volgens mij 3 maanden. En ja ik leef nog steeds en ben erg gezond hoor
Mee eens. Als ze dit al doen, (bij een kind van 2 maanden, neem ik aan, omdat TS de ene keer weken typt, maar de andere keer maanden?), dan zal het verder ook wel eea rammelen in de zorg voor de kids... Dat zou ik wel onderzocht willen hebben door een instantie die daar ook verder wat mee kan
Nouja, uit de eerste posts leek de moeder van dit kindje niet bijzonder open te staan voor feedback en dan gaat iemand dus ook niet snel hulp zoeken zelf... En dan is verplicht hulp krijgen toch echt alleen te bereiken via deze weg. Maar goed, ze gaat toch hulp zoeken, begrijp ik, dus erg fijn voor deze kindjes.