Met welke leeftijd/gewicht of 'lichaamlijk kunnen' in deel 2 Bugaboo Cameleon?

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door Johannal, 15 aug 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Johannal

Johannal Fanatiek lid

28 jan 2009
    3.119
    0
    0
    Hallo,

Mijn onderwerp zegt het eigenlijk al...

Met welke leeftijd/gewicht of 'lichaamlijk kunnen' hebben juliie je kindje in deel 2 Bugaboo Cameleon gedaan? Daarmee bedoel ik het buggyachtige gedeelte. Nu gebruiken wij nog het reiswieg gedeelte. Maar we gaan over twee weken op vakantie en ik vroeg me af of dat andere gedeelte misschien handiger is...

alvast bedankt

2. yeira

yeira Lid

1 mrt 2009
    94
    0
    0
    Psycholoog/coach
    Rotterdam
    Wij hebben onze kleine meid met 5 maanden in de buggy-inzet gedaan, omdat ze graag alles wil zien en niet meer in de bak wilde liggen. De buggy-inzet kun je helemaal plat leggen, waardoor het voor het ruggetje minder belastend is.

3. tulip

tulip Niet meer actief

Ik zou het proberen zo lang mogelijk vol te houden in de bak. Ik ben helaas met 6 maanden overgegaan, omdat onze dame over de rand ging hangen. Maar ik had er wel langer mee willen doen. Hij kan idd helemaal plat naar achter, alleen blijft er een kuil in als je begrijpt wat ik bedoel. Je kindje ligt niet kaarsrecht op een plank en dat is voor het ruggetje ook wel heel belangrijk.

4. vruchtje24

vruchtje24 VIP lid

2 jan 2007
    13.192
    431
    83
    Vrouw
    home sweet home
    Ze zeggen zolang mogelijk in de kinderwagen bak als het past omdat het beter is. Hier zijn we rond 5,5 maand overgegaan omdat hij gewoon steeds om zich heen wou kijken.

5. jilina

jilina Fanatiek lid

27 mei 2010
    2.362
    0
    0
    verkoopster
    friesland
    Ik ben ook met 5,5 maand overstapt. Dit niet omdat de bak te klein werd maar ze graag alles wil zien en ze met de benen over de rand ging hangen. Vond het gevaarlijk worden op deze manier.

6. debby82

debby82 VIP lid

18 nov 2008
    25.903
    1
    0
    Hypotheekacceptant
    zaandam
    Hier pas vanaf 10 maanden. Toen kon het echt niet meer. Ik vond het wel lekker dat ze lekker kon slapen in de bak en toen kon ze goed zelf zitten.

Nadeel van die buggy inzet vind ik eigelijk dat die riempjes niet heel strak kunnen. En mijn dochter heeft de neiging om echt te gaan hangen in die riempjes. Ziet er echt niet uit.

7. Miffy77

Miffy77 Fanatiek lid

9 jan 2009
    2.725
    3
    38
    Maastricht
    Julie is ook met 5,5 maand overgegaan naar "deel 2" :). Ik had haar graag nogn een tijdje in de bak gehouden, zeker omdat het toen midden in de winter was. Maar mevrouw zette het steeds op een gillen als ze in de bak werd gelegd en ging eruit klauteren. Dus ik moest wel over naar de buggy-inzet, anders was er geen lol meer aan om met haar te gaan lopen. Bij haar zaten de riempjes ook nog ruim, ook op de strakste stand, het is een klein meisje.

8. Johannal

Johannal Fanatiek lid

28 jan 2009
    3.119
    0
    0
    hihi geloof dat Seph niet zo snel is 'lichamelijk' dan. Hij draait nog niet eens en blijft altijd vet lief liggen in zijn bak. Ik kan me nog helemaal niet voorstellen dat hij over de rand gaat klauteren hahaha. Tis alleen dat dat tweede deel lichter is (qua vliegkilo's) maar ja de maxicosi moet ook mee dus misschien dat ik dan alleen maar die meeneem op het onderstel...

Deel Deze Pagina