Nog steeds niet zwanger Ben vanmorgen weer ongesteld geworden. Wou t alleen even kwijt want zit weer in een dip.
Same here! Dikke knuffel!! Nieuwe ronde, nieuwe kansen.. ( hoe clichè, degene die dat tegen mij zegt kan ik wel doodkijken grrr) Hopelijk word 2014 ons jaar dan!! toch Succes!
Ja de bekende dip, same here Echt lastig voor je gevoel wordt iedereen meteen zwanger behalve jij. Tenminste zo ervaar ik het gelukkig kun je hier meiden vinden die in hetzelfde schuitje zitten en hopelijk wat positieve energie daaruit vissen. Het is nou eenmaal iets waar je weinig invloed op kan uitoefenen, de natuur doet wat ze wil. Bleh!
He bah.. Kan me voorstellen dat je er even doorheen zit. Ken het gevoel helaas al te goed. Succes meis, en dat 2014 maar hét jaar mag worden.
Dikke kus! Ik had al een hekel aan ongesteld worden maar als ik het nu wordt... ooeeehhh dan baal ik zo! Ik duim voor je dat het snel mag gebeuren. liefsxx
He bah Sterkte! 2014 wordt voor jullie allemaal een top jaar, kan niet anders! Hier heeft het twee jaar geduurd dus ik ken de onmacht en het verdriet, maar het komt echt Dikke knuffel!!
Ik dacht dus dat ik ongesteld was geworden maar het blijft steeds iedere ochtend bij wat rood bloed :x Waarom word ik niet gewoon 'echt' ongesteld?? Ik ben nu 2 dagen overtijd. Heb verder nergens last van op wat gevoelige borsten na, maar dat heb ik altijd als ik ongesteld moet worden.