Baby van 3 maanden al op eigen slaapkamer?

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door pixiehollow, 26 jul 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
?

Baby van 3 maanden al in eigen slaapkamer?

1. Ja

2. Nee

Meerdere stemmen zijn toegestaan.
De resultaten zijn alleen zichtbaar na stemmen.
  1. Panda81

Panda81 Fanatiek lid

13 nov 2008
    3.424
    448
    83
    Limburg
    Hier ook na een week op eigen kamer gaan slapen.

2. miffy11

miffy11 Niet meer actief

wij hebben ervoor gekozen om pas met 6 maanden te doen (ivm wiegendoodrisico).
    maar dat is in fennes geval eind deze week al, en dr kamer is nog niet af, dus denk dat het iets later word ;)

3. Majel24

Majel24 Fanatiek lid

21 mei 2007
    2.779
    0
    0
    pedagogisch medewerker
    Bemmel
    Wij konden ook echt niet slapen met al die babygeluidjes dus Tijs slaapt ook vanaf dag 1 op zijn eigen kamer.
    Onze oudste heeft ongeveer 6 weken bij ons geslapen omdat hij heel onrustig was en veel huilde. Toen sliepen we vaak om beurten met oordopjes om toch een beetje aan onze rust toe te komen.

4. Maia

Maia Niet meer actief

hier slaapt ze vanaf dat ze 2 weken is alleen op haar kamertje.

De eerste weken heb ik wel beide deuren opengehouden, toen een periode alleen haar deur dicht en daarna gewoon beide deuren dicht. ik hoor haar toch wel als ze wakker is.

5. Cygnet2

Cygnet2 Niet meer actief

Beide toen ze gingen doorslapen (23:30 - 8:00).
    zoon: 6,5 week
    dochter: 7,2 week

Toen was het niet meer 'nodig' om ze op de kamer te hebben ivm borstvoeding.

6. Gummiebeertje

Gummiebeertje Bekend lid

24 mei 2010
    956
    0
    0
    huismama
    Ik heb ook voor ja gekozen.
    Hayley sliep vanaf de tweede nacht (eerste nacht moest ik in het ziekenhuis blijven en stond haar bedje naast mijn bed) gewoon lekker al in haar eigen bedje.
    Is altijd goed gegaan.
    We hebben maar een klein huisje, en hoor zelfs als de deuren allemaal dicht zijn, alle geluidjes door de muur heen :D
    Bovendien vind ik het voor ons zelf ook prettiger zo...hoeven we niet bang te zijn dat wel haar wakker maken.

7. Kimi1

Kimi1 Fanatiek lid

17 apr 2010
    1.946
    54
    48
    ja, al vanaf dag 1, hoef nog geen 2 meter te lopen dan ben ik al op haar kamer vanaf de grote slaapkamer :)

8. Gummiebeertje

Gummiebeertje Bekend lid

24 mei 2010
    956
    0
    0
    huismama
    same here :D

9. Tania

Tania Fanatiek lid

13 mei 2008
    1.240
    0
    0
    Mijn zoontje slaapts sinds deze week op z'n kamertje. Hij werd steeds vaker wakker van ons dus voor hem is dit rustiger. Hij heeft nergens problemen mee, gaat gewoon lekker slapen op z'n kamer. Ik mis hem wel hoor :( .

10. Chebu

Chebu VIP lid

17 dec 2007
    7.174
    2
    36
    Midden-Oosten
    Mijn zoontje slaapt al 20 maanden naast/bij ons. Dus het voor nee gekozen, maar ja het is natuurlijk heel persoonlijk. De eerste 16 maanden hadden wij trouwens maar een 2-kamerwoning dus hij sliep sowieso bij ons. Na de verhuizing voortgezet.
    Binnenkort kopen we een groot bed en moet hij in zijn eigen kamer want in december komt nummer 2.

Ik vind het trouwens heerlijk zo! 's Ochtends wakker worden met een kusje en dan lekker de dag beginnen.

11. dorisn

dorisn Fanatiek lid

2 jun 2007
    4.319
    37
    48
    ede
    als jij je daar prettig bij voelt moet je het doen, zo niet, dan lekker nog bij jullie op de kamer.

persoonlijk vind ik het wel kunnen.
    alyssa sliep na 2weken ongeveer op dr eigen kamertje.
    daymian slaapt nu nog wel bij ons omdat hij soms snachts nog onrustig is en ik hem dan makkelijker kan troosten/speentje geven.

volg je gevoel.

liefs doris

12. Jiska

Jiska Fanatiek lid

6 mrt 2007
    1.477
    3
    38
    Overijssel
    Na één week sliep onze dochter al op haar eigen kamertje.
    Ik heb wat horrorverhalen gehoord over kinderen die tot drie jaar bij hun ouders in bed sliepen :)D) dus had snel zoiets van: eigen bed, eigen kamer. Als je het kindje in het eigen bedje houdt op je eigen kamer is dat natuurlijk een heel ander verhaal hoor, maar zo komt het dat ik gelijk zoiets had van: op haar eigen kamer! Verder kon ik ook slecht slapen van al die pruttelgeluidjes ;).

Je kindje slaapt prima dus kan het zeker wel aan maar doe waar je jezelf lekker bij voelt!

13. Mijkeltje

Mijkeltje Fanatiek lid

7 jun 2009
    3.029
    1
    0
    De eerste nacht heeft ze samen met mij en mijn man in het ziekenhuis doorgebracht, alle andere nachten in d'r eigen kamertje. Bij mijn oudste ging dit idemdito.

Maar jij moet doen waar jij je goed bij voelt!

14. Rosado

Rosado Niet meer actief

Ayla is met ongeveer 2,5 maand naar haar eigen kamer gegaan. Ik wilde het eigenlijk nog niet, maar mijn man stelde voor om het eens te proberen. Het ging vanaf het begin super en we sliepen alle3 beter als toen ze nog bij ons op de kamer sliep.

15. Annemarie76

Annemarie76 Fanatiek lid

25 nov 2008
    2.765
    0
    0
    wijkziekenverzorgende
    West-Stellingwerf
    We hebben Gijs 3 nachten op onze slaapkamer gehad en ik vond t niks..

Hij sliep meteen als een roos in zn eigen domein..

16. mamamuts

mamamuts Niet meer actief

Ja.
    Dochter is na 4 nachten op eigen kamer gegaan en zoon na 1,5 week.

Konden wij ook weer eindelijk slapen ;)

17. femkes

femkes VIP lid

24 jul 2007
    9.088
    10.382
    113
    Wij hebben 2 katten die bij ons op de slaapkamer komen. Dat vond ik te eng met een baby dus hij heeft vanaf het begin in zijn eigen kamer met de deur dicht. We hebben een houten huis (van binnen) dus we kunnen hem altijd meteen horen. Wel heeft hij af en toe bij ons in bed geslapen op zijn matrasje vd wieg.

18. Miireii

Miireii Fanatiek lid

12 feb 2008
    2.417
    0
    0
    Enschede
    Hmm.. misschien als we I. op zn eigen kamer leggen, hoef ik er niet eens uit voor zn speen?
    Misschien wordt hij idd wel van ons wakker...

19. zandkasteel

zandkasteel Fanatiek lid

12 mrt 2010
    1.003
    0
    0
    Waterland
    met 5 weken lag ze op haar eigen kamer in het ledikant.

20. Dreamtheatre

6 aug 2009
    62
    0
    0
    Tsja ik was er zo een die voor de geboorte zei dat uk meteen naar eigen kamer zou gaan;)... inmiddels ligt hij nog bij ons op de kamer in zijn eigen ledikant. Het is vooral nog erg handig ivm nachtelijke BV.. meneer komt nog minimaal 1x per nacht en ik wordt op de en of andere manier wakker van zijn gedraai (huilen volgt daar op), scheelt mij man weer wakker worden.. en stiekem geniet ik er veel te veel van om naar hem te kunnen staren:)

Deel Deze Pagina