Baby van 3 maanden al op eigen slaapkamer?

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door pixiehollow, 26 jul 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
?

Baby van 3 maanden al in eigen slaapkamer?

1. Ja

2. Nee

Meerdere stemmen zijn toegestaan.
De resultaten zijn alleen zichtbaar na stemmen.
  1. Elisabet

Elisabet Actief lid

11 feb 2008
    494
    0
    0
    mijn kleine man sliep in het ziekenhuis al in een eigen kamertje dus het was heel natuurlijk voor ons om hem thuis ook in zijn eigen kamer te laten slapen. De eerste dagen dat hij thuis was sliep ik 's nachts niet. ik was zo ontzettend aan het genieten van zijn gebrabbel in zijn slaap.

2. Gwenolyn

Gwenolyn VIP lid

13 jan 2009
    7.067
    0
    0
    Vanaf het begin overdag op eigen kamer en 's nachts bij ons.

Paar dagen na de eerste prik op haar eigen kamer. Ze maakten zoveel geluid dat ik niet kon slapen.

3. marionneke1984

marionneke1984 Actief lid

5 jul 2009
    212
    6
    18
    Vrouw
    ons dochtertje sliep vanaf week 2 op haar eigen kamertje meteen. vonden wij zelf fijner.

4. Luuz

Luuz VIP lid

16 aug 2008
    23.842
    2.610
    113
    Hier
    Ik heb voor ja gekozen.. L. sliep vanaf het moment dat hij thuis kwam op zijn eigen kamertje..

5. chantal29

chantal29 Fanatiek lid

30 jul 2007
    1.714
    0
    0
    Hier sliep ze vanaf dag 1 op haar eigen kamer dus ik zeg ook JA

6. Lola1982

Lola1982 VIP lid

16 jul 2007
    18.000
    1.841
    113
    Ik heb nee gestemd. het was wel de bedoeling dat ze met 3 maanden ging, maar uiteindelijk is ze met 5 maanden naar haar eigen kamertje gegaan!

7. MamaMarije

MamaMarije Niet meer actief

Hier vanaf dag 3, mama kon echt niet slapen met de kleine op de kamer en de overgang ging helemaal super!
    Ik heb dus ja gestemd.

8. Angel26

Angel26 Actief lid

1 dec 2008
    261
    0
    0
    zuster
    Den helder
    Mijn mannetje sliep vanaf 2 weken op zijn eigen kamer...Ging zonder problemen! alleen ik ging vaak kijken hihi...

9. Hanneke

Hanneke VIP lid

18 jun 2007
    14.894
    275
    83
    Onze roze wolk!
    Ik zou zeggen doen wat voor jullie fijn en goed voelt.

Onze jongste slaapt sinds ze na 4.5 week in het ziekenhuis gelegen te hebben thuis is gekomen lekker bij ons op de kamer. En is nog altijd niet alleen op een eigen kamer gegaan.

De oudste twee zijn vanaf dat ze met 2 dagen uit het ziekenhuis thuis gekomen zijn op hun eigen kamertje gegaan, wel samen op 1 kamertje. Met 6 maanden hebben ze ieder een eigen kamertje gekregen.

10. tulip

tulip Niet meer actief

Ik heb ook voor ja gekozen. toen we uit het ziekenhuis kwamen moest ze meteen in bed, vanwege kou en dat was in haar eigen kamertje. Heb haar er na 2 uurtjes wel even uitgehaald om te knuffelen. En toen weer lekker terug gelegd.:D

11. Elke1984

Elke1984 Niet meer actief

Ik heb 'nee' gestemd. Ons zoontje ligt in zijn wiegje dat naast ons bed staat (wordt binnenkort vervangen door ledikant), als hij een nachtvoeding vraagt, blijft hij bij ons in bed liggen... Héérlijk!!! :D

12. lob

lob Fanatiek lid

27 nov 2007
    2.646
    0
    0
    brabant
    zoontje ging met 4 maanden naar zijn eigen kamertje, dus ik heb nee gestemd.
    Vond het zo fijn om met de nachtvoedingen (bv) niet van onze slaapkamer af te hoeven.

13. Kimmeding

Kimmeding VIP lid

13 mrt 2008
    6.167
    1
    38
    begeleidster verstandelijk gehandicapten
    lelystad
    Vanaf dag 2 sliep ze op haar eigen kamertje met de deuren op een kiertje.
    Wij hebben geen plek voor een wieg ofzo in onze kamer en na 1 nacht kinderwagen bak drama hebben we haar in haar eigen bed gelegd.

Nooit geen probleem voor ons of haar geweest en nooit geen ellende met opnieuw moeten leren slapen in een andere kamer maar.........

Iedereen moet doen wat ie zelf wil en goed vind voor haar kind

14. Done

Done Fanatiek lid

5 jan 2009
    2.634
    0
    0
    Huismoeder
    Ik heb op ja gestemd.
    Mijn zoontje sliep ookal vanaf dag 1 niet in de zelfde kamer (was in het ziekenhuis) en thuis ook direct op zijn eigen kamer

15. Storm

Storm Niet meer actief

Na twee weken was ik er klaar mee en lag mijn zoontje 's nachts ook gewoon op zijn eigen kamertje.

16. Snoopy1979

Snoopy1979 VIP lid

8 okt 2006
    34.241
    7.283
    113
    Vrouw
    Brabant
    Eva heeft tot 6 maanden in de wieg op onze kamer geslapen, zo gezellig! Daarna is ze zonder moeite in haar eigen kamer gaan slapen in haar ledikant, waar ze vanaf 4 maanden overdag al wel sliep.

Lisa is helaas sinds een paar weken al over naar het ledikant in haar kamer. In het ziekenhuis heeft ze 2 weken in een groot bed geslapen en ze kon toen echt niet meer lekker slapen in de wieg, werd er erg onrustig van, wilde de ruimte denk ik ;). En nu slaapt ze inderdaad heerlijk in haar ledikant. En daar baal ik eigenlijk flink van, maar goed. Heb dus wel ja gestemd, want het kan prima, maar persoonlijk heb ik m'n baby ongeveer de eerste 6 maanden op onze kamer :)

17. Mamanama

Mamanama Fanatiek lid

10 apr 2009
    4.080
    65
    48
    Zoetermeer
    Hier ook JA gestemd, want beide meiden sliepen vanaf de 1e dag dat we thuis waren uit het ZH (na 4 dgn. vanwege ks) op hun eigen kamer!

18. Juul75

Juul75 VIP lid

8 apr 2010
    12.092
    7.843
    113
    L. sliep, zodra ze uit het ziekenhuis was, op haar eigen kamertje

19. belize

belize VIP lid

25 feb 2009
    11.105
    203
    63
    vanaf 3 weken in eigen kamer. omdat hij niet meer in zijn wieg paste. maar in de afgelopen tijd met de warme dagen bij ons op de kamer in campeerbedje. maar hij wordt zo ontzettend blij als hij ff terug in zijn bedje in eigen kamer mag liggen of slapen.

20. Marrie28

Marrie28 Fanatiek lid

27 jun 2007
    1.711
    0
    36
    Ik heb het 2 nachten uitgehouden, maar toen móest uk toch echt naar zijn eigen kamer. En ook al moest ik er om de drie uur uit om te voeden, het gaf mij gelijk alweer zo'n rust!

Deel Deze Pagina