mijn kleine man sliep in het ziekenhuis al in een eigen kamertje dus het was heel natuurlijk voor ons om hem thuis ook in zijn eigen kamer te laten slapen. De eerste dagen dat hij thuis was sliep ik 's nachts niet. ik was zo ontzettend aan het genieten van zijn gebrabbel in zijn slaap.
Vanaf het begin overdag op eigen kamer en 's nachts bij ons. Paar dagen na de eerste prik op haar eigen kamer. Ze maakten zoveel geluid dat ik niet kon slapen.
Ik heb nee gestemd. het was wel de bedoeling dat ze met 3 maanden ging, maar uiteindelijk is ze met 5 maanden naar haar eigen kamertje gegaan!
Hier vanaf dag 3, mama kon echt niet slapen met de kleine op de kamer en de overgang ging helemaal super! Ik heb dus ja gestemd.
Mijn mannetje sliep vanaf 2 weken op zijn eigen kamer...Ging zonder problemen! alleen ik ging vaak kijken hihi...
Ik zou zeggen doen wat voor jullie fijn en goed voelt. Onze jongste slaapt sinds ze na 4.5 week in het ziekenhuis gelegen te hebben thuis is gekomen lekker bij ons op de kamer. En is nog altijd niet alleen op een eigen kamer gegaan. De oudste twee zijn vanaf dat ze met 2 dagen uit het ziekenhuis thuis gekomen zijn op hun eigen kamertje gegaan, wel samen op 1 kamertje. Met 6 maanden hebben ze ieder een eigen kamertje gekregen.
Ik heb ook voor ja gekozen. toen we uit het ziekenhuis kwamen moest ze meteen in bed, vanwege kou en dat was in haar eigen kamertje. Heb haar er na 2 uurtjes wel even uitgehaald om te knuffelen. En toen weer lekker terug gelegd.
Ik heb 'nee' gestemd. Ons zoontje ligt in zijn wiegje dat naast ons bed staat (wordt binnenkort vervangen door ledikant), als hij een nachtvoeding vraagt, blijft hij bij ons in bed liggen... Héérlijk!!!
zoontje ging met 4 maanden naar zijn eigen kamertje, dus ik heb nee gestemd. Vond het zo fijn om met de nachtvoedingen (bv) niet van onze slaapkamer af te hoeven.
Vanaf dag 2 sliep ze op haar eigen kamertje met de deuren op een kiertje. Wij hebben geen plek voor een wieg ofzo in onze kamer en na 1 nacht kinderwagen bak drama hebben we haar in haar eigen bed gelegd. Nooit geen probleem voor ons of haar geweest en nooit geen ellende met opnieuw moeten leren slapen in een andere kamer maar......... Iedereen moet doen wat ie zelf wil en goed vind voor haar kind
Ik heb op ja gestemd. Mijn zoontje sliep ookal vanaf dag 1 niet in de zelfde kamer (was in het ziekenhuis) en thuis ook direct op zijn eigen kamer
Eva heeft tot 6 maanden in de wieg op onze kamer geslapen, zo gezellig! Daarna is ze zonder moeite in haar eigen kamer gaan slapen in haar ledikant, waar ze vanaf 4 maanden overdag al wel sliep. Lisa is helaas sinds een paar weken al over naar het ledikant in haar kamer. In het ziekenhuis heeft ze 2 weken in een groot bed geslapen en ze kon toen echt niet meer lekker slapen in de wieg, werd er erg onrustig van, wilde de ruimte denk ik . En nu slaapt ze inderdaad heerlijk in haar ledikant. En daar baal ik eigenlijk flink van, maar goed. Heb dus wel ja gestemd, want het kan prima, maar persoonlijk heb ik m'n baby ongeveer de eerste 6 maanden op onze kamer
Hier ook JA gestemd, want beide meiden sliepen vanaf de 1e dag dat we thuis waren uit het ZH (na 4 dgn. vanwege ks) op hun eigen kamer!
vanaf 3 weken in eigen kamer. omdat hij niet meer in zijn wieg paste. maar in de afgelopen tijd met de warme dagen bij ons op de kamer in campeerbedje. maar hij wordt zo ontzettend blij als hij ff terug in zijn bedje in eigen kamer mag liggen of slapen.
Ik heb het 2 nachten uitgehouden, maar toen móest uk toch echt naar zijn eigen kamer. En ook al moest ik er om de drie uur uit om te voeden, het gaf mij gelijk alweer zo'n rust!