Gefeliciteerd Grace! Kennisjes van ons hadden een dochtertje, en binnen het jaar beviel ze van een tweeling! Het waren best drukke jaren (vooral de eerste twee jaar) maar het is een geweldig leuk stel en alles gaat prima! Succes ermee!
van mij ook gefeliciteerd, hier ook bewust gekozen toen tygo 6 maanden was weer opnieuw te proberen, was meteen raak, helaas met 8 weken misgegaan, na de miskraam gelijk weer zwanger van mijn tweeling, tussen tygo, ryan en dion zit 16 maanden, het is wel druk maar erg leuk tot nu ze zijn nog maar 7 weekjes dus slapen nog veel hihi
grace van harte gefeliciteerd en heerlijk voor jullie dat dit een spontane zwangerschap is! Mijn dochter en zoon schelen 13,5 maanden en dit was ook niet helemaal gepland. We hebben geen negatieve reacties gehad, al was het natuurlijk snel op elkaar. Wel heb ik bij de laatste zwangerschap veel last gehad van bekkeninstabiliteit, ook doordat ik nog heel wat zwangerschapskilos (20) eraan had zitten van de eerste zwangerschap. Maar met therapie en oefeningen thuis en wat hulp van familie ben ik mijn zwangerschap prima doorgekomen. Na de bevalling was er weinig meer over van de bekkenpijn gelukkig. Nu is het de eerste tijd echt wel druk en hou ik een strak ritme vast, zodat ik wat rust kan nemen na een drukke ochtend (kids gaan beide om 13.00 uur naar bed voor een paar uur). Verder is het gewoon genieten allemaal! Heel veel geluk!
Hey Grace allereerst tis natuurlijk super nieuws na alle ellende die jullie hebben meegemaakt. T zal voor je lichaam mishien wel heel zwaar zijn Maar als het nu zo is is het toch zo. Als je lichaam er klaar voor is is het goed lekker genieten meid Merk dat je er zelf ook wel klaar voor bent ,,en laat die domme reacties maar het ene oor in en het andere oor uit
Meid er is hier een topic Net bevallen en weer zwanger. Daar zitten allemaal meiden die nog een kleintje hebben en weer zwanger zijn! Ik was zelf ook zwanger toen mijn dochter 4 maanden was. Ook niet volgens de planning. Toch waren we heel blij. Helaas is deze zwangerschap geƫindigd in een ma. Nu gaan we er juist voor omdat ik het toch erg leuk vond een tweede te verwachten
Gefeliciteerd! Maar de opmerking dat ze dan veel aan elkaar hebben gaat hier niet op Hier nog geen 2jr verschil maar helaas kunnen ze niet zo goed met elkaar overweg. Nu valt t mee maar er is een tijdje geweest dat ze elkaar openkrabbelde, elkaar sloegen, haren trekken. Nu hoort t er wel een beetje bij maar bij ons was t echt extreem en heb er ook hulp voor moeten aanvragen. Voor mij nooit meer zo kort op elkaar haha maarja als het gebeurd dan is het zo..
Allereerst van harte gefeliciteerd WAt een rot opmerking van je schoonmoeder zeg, ergens is toch een fijn voordeel dat de 2 zich dadelijk zo weinig schelen in leeftijd, dan kunnen ze fijn met elkaar spelen, en hebben ze ook echt wat aan elkaar. Ik zou zeggen : Geniet ervan en laat je niet gek maken door reacties van andere mensen
gefeliciteeerdd hoor! (ik vind het wel knap) want moet er nu niet aan denken om straks gelijk weer zwanger te worden doe ik mijn mannetje niet aan haha! maar een kind krijgen is een groot wonder of het nou morgen is overmorgen of een jaar na de 1ste het is en blijft een wonder! En zo recycle je met je eigen baby spulletjes en zit je nog een beetje in de baby sfeer toch, wat kunnen mensen bot en dom zijn bemoei je is een keer met je eigen zaken dan heb je het al druk genoeg veel plezier van de kleintjes
Gefeliciteerd! Ik heb de rest van de reacties niet gelezen, maar mij lijkt het geweldig zo snel achter elkaar weer. Wij zouden het liefst ook meteen weer beginnen, maar omdat ik eerst m'n studie af wil maken wachten we nog maar even. Mijn ouders hebben vijf kinderen, waar steeds maar 11 maanden leeftijdsverschil tussen zit (dus na 2 maanden steeds weer zwanger). En die hebben dat nooit moeilijk gevonden. Zelf vond ik het ook superleuk dat mijn broertjes en zusjes zo snel achter mij zijn gekomen .
mijn zoontje wordt volgende week 1 en ik ben dan 31 weken zwanger. ik vind het lichamelijk wel heel zwaar, maar de vorige zwangerschap was al enorm zwaar, we wisten het dus en hebben dat ook geaccepteerd. deze tweede is ook absoluut gepland hoor! we hebben het goed doorgesproken en mijn man helpt waar kan. ik zie alleen maar voordelen naast de drukte. ik kan snel weer herstellen (ipv eerst helemaal herstellen na de eerste en dan weer in de poeier zitten van een tweede zwangerschap) en ik hoop dat ze veel aan elkaar hebben als ze opgroeien.