Wij zijn met 6 personen .. 2 volw. 4 kids .. Nu ben ik opzoek naar een mooi All in hotel in Turkije .. In de zomervakantie .. Met een water park eraan vast .. Een resort dus.. Ik ben al tijdje opzoek .. Maar niet elk hotel heeft familie kamers .. Heb zelfs mooi hotel gezien grootste kamer was voor 5 volw.. Kon geen kind toevoegen .. Maat er stond wel bij ideaal voor gezinnen .. Ja voor maar 1 of 2 kids maar wel 4 of 5 volw.. In zo'n kamer kunnen wij toch gewoon als 'groot ' gezin .. Ik voel me zowat beledigd wij zijn toch niet het enigste groot gezin wat op vakantie wil 😞 Weet iemand zo'n hotel waar ze wel grote familie kamers hebben ?? Ja en 2 kamers kan ik boeken maar dat wil ik niet .. We zijn als gezin op vakantie ..
Ik denk meteen aan Ali Bey in Side! Je hebt de club, resort en park. Voldoende familiekamers/bungalows en een waterpark.
Limak lara in lara heeft hele mooie familie kamers met eigen zwembad, ic green palace in lara heeft dat ook en royal wings in lara heeft ook familie kamers, leuke glijbanen en een mini kermis bij het hotel.
Absoluut Miracle Resort in Antalya Lara! Wij willen nergens heen dan Miracle! Hahaha wij zijn daar vaste klant, dit jaar gaan we weer 😁. Prachtihe hotel, kindvriendelijk, enorm lekker eten, al met al gewoon echt Miracle 💖.
Jeeee wat is Ali bey mooi! Ik ging voor de grap even kijken wat 11 dagen in de meivakantie zouden kosten... 4500 euro????!! Geen Ali bey voor ons je wat ontzettend duur zeg. Zo jammer lijkt me ontzettend leuk ook vooral voor de kinderen
Mee eens, super mooi hotel, heerlijk eten, leuke anitmatie voor kinderen maar ook zeker in de avond voor volwassenen Onwijs mooi waterpark dat er aan vast zit. Een echte aanrader