Ha ha, ja, herkenbaar hoor, ik kan me ook snel opfokken en dan denk ik....ach.......waarom? Alsof ik niks beters met mijn tijd kan - soms kan ik dat ook niet hoor, dan moet ik gewoon even
Thijs jengelt overdag eventjes als hij op bedje gelegt wordt en dan bedoel ik ongeveer 5 minuten. Ik kijk altijd op de klok, als het langer is of zijn volume neemt toe dan neem ik hem lekker bij me. Ik vind het maar niks dat een kindje zo huilt. Vaak valt hij ook in slaap op mijn arm , heerlijk toch? Vooral als we op visite zijn dan heeft hij er nog al eens een handje van om lekker te gaan slapen op schoot. Hij vind dat geroezemoes om hem heen heerlijk en houd dat dus best een hele slaapcyclus (3 kwartier) vol. Heb wel lamme armen dan hoor! Maar ik moet zeggen dat dat een hoog aaa gehalte heeft, wat een schatje! s Avonds gaat hij eerst in bad en dan voeden en vaak valt hij aan de borst al in slaap, dan geniet ik daar even van en dan leg ik hem op bed. Zo slaapt hij vervolgens de hele nacht. Mocht hij toch ongelukkig zijn en s nachts toch voeding wil dan leg ik hem aan, drinkt een paar slokken en valt vervolgens weer in slaap... ik zou hem lekker bij me houden hoor, eventueel in een draagdoek (zodat je zelf ook wat mobieler bent) Neem het niet zo nauw en kijk wat voor jou het beste werkt. Ieder kindje is ook weer anders en iedere moeder ook natuurlijk