baby van 3 mnd rode vlekken op gezicht en ontstoken oogje

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door shadowtje, 31 jan 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. shadowtje

shadowtje Lid

23 feb 2008
    39
    0
    0
    onze baby is al een poosje verkouden maar nu zit haar oogje bijna dicht van de verkoudheid en ontsteking ze heeft 37.7
    en rode vlekken aan 1 kant van het gezicht
    kan dit rs virus zijn?
    moet ik evt een dokter bellen? maar geen koorts

2. mamavanukkie

mamavanukkie Fanatiek lid

2 jul 2008
    3.253
    16
    38
    Brabant
    als je het niet vertrouwd kun je altijd even de HA bellen, maar meestal is er bij rs een benauwde hoest.

je kunt het oogje een paar keer per dag schoonmaken met gekookt afgekoeld water.

groetjes, Miranda

3. Christina83

Christina83 Actief lid

28 dec 2007
    268
    0
    0
    Mijn mannetje heeft ook 1 oogje dat helemaal dicht zit en ook aan 1 kant van z'n gezicht rode kleine vlekjes. Hij heeft wel al een paar dagen koorts, dus ik zat meer aan koortsuitslag te denken. Als je het niet vertrouwt moet je gewoon even de ha bellen. Mijn zoontje is verder nog de vrolijkheid zelve, dus ik denk dat het bij hem gewoon een griepje is.

4. vrouwpoohbeer

vrouwpoohbeer Actief lid

15 jan 2009
    458
    0
    0
    Overberg
    ik weet wel een wondermiddel voor een ontstoken oogje, maar met die vlekken zou ik niet weten, volgens kraamzorg was dat normaal had Romy ook maar als je het zeker wilt weten kun je ze wel even bellen en uitleggen wat ze heeft denk dat je je geen zorgen hoeft te maken maar je weet maar nooit.

en voor dat ontstoken oogje; ik weet niet of je bv geeft maar ik deed dat wel en ik had alles geprobeert tot een wildvreemde vrouw tegen me zei: wauw ze heeft wel een ontstoken oog he, dat moet je met bv druppelen dan komt het goed.

nou ik had nog geen druppel erin gewreven of het was weg! en toen het weer eventjes terug wilde komen weer een x en het is daarna nooit meer terug gekomen! echt super.

Deel Deze Pagina