Ik geef sinds een week gemengde voeding. Hij krijgt 165cc met 3 scheppen nutrilon standaard en 2 scheppen Nutrilon AR. Ik heb de avent natural flessen en speen 1 zit erop. Ik heb de 2 geprobeerd maar die gaat echt te hard ( dan heeft hij hem in 8 minuten op) Met de 1 krijgt hij alleen het laatste beetje er haast niet uit. Denk dat hij standaard 20cc laat staan. Heeft iemand tips om dat laatste beetje eruit te krijgen? Op het laatste speen 2 erop draaien werkt niet want dan krijgt hij het er nog niet uit Hopelijk heeft iemand de gouden tip!
geen gouden tip. Maar een bekend probleem. Mijn dochter heeft nenatal en krijgt vaak het laatste beetje er ook niet uit. Heb t maar geaccepteerd en opgehoogd vanaf dat ze een bodempje liet staan. soms krijgt ze het er wel uit, maar dan moet ze er wel flink aan trekken. groetjes jolanda
Het is geen ramp, maar voor hem is het wel fijn als hij die laatste 20cc eruit kan krijgen. Aangezien ik niet te ver op kan hogen omdat hij nog 6 flessen krijgt, zou het fijn zijn als hij die 165cc gewoon op kan drinken
Als je nog zo'n 40 cc hebt, even rollen met de fles of rondjes draaien in je hand. Ik had met friso comfort hetzelfde. Temperatuur moet echt heet zijn van het water anders lost het ook niet goed op. Heb je klontjes....
Ja ik heb inderdaad ook gemerkt dat de fles goed warm gemaakt moet worden om het goed op te lossen. Hij moppert niet als hij die 20cc niet opkrijgt dus voorlopig laten we het maar zo. We geven hem nu wel z'n laatste fles 180cc en dan 4 scheppen gewoon en 2 scheppen AR, omdat hij dan wat meer binnen krijgt, zeker voor z'n nacht is dat wel lekker
wat ik altijd doe is de fles met speen 1 geven en het laatste beetje met de 3 standen speen, dan doet hij evengoed een kwartier over zn fles en het laatste beetje gaat dan wel snel maar hij heeft dan in ieder geval wel zn fles leeg.