Baby van 3 wkn zindelijk maken ...

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door chantal1984, 8 jan 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. dirksmama

dirksmama VIP lid

29 aug 2007
    22.170
    34
    48
    mens
    Meestal in de wolken
    Lieve meid, jij moet alles vooral vinden zoals je het vindt, en ik bewonder in je dat je daar ook heel consistent in bent. Maar alsjeblieft, probeer het te schrijven als 'ik vind dat...'. Dan komt iedereen tot haar recht.
    Want nou zit ik in de gekke situatie dat ik iets zit te verdedigen wat ik zelf geeneens zou doen (gewoon, omdat ik er te lui voor ben om de hele tijd mijn kind in de gaten te houden hoor, niet uit wat voor edele motieven dan ook).

2. paprika

paprika Fanatiek lid

29 jun 2006
    1.164
    0
    0
    Rotterdam
    Ok dit vind ik er van: ik zou het niet doen! En niet omdat ik het niet "normaal" vind of zo, maar puur omdat ik het teveel moeite vind. Volgens mij zou ik ook enorm pijn in m'n rug krijgen van continu die kleine ergens boven hangen, moet er niet aan denken! Ben nu al blij als ik normaal kan bukken ;)

@Chantal: ik geloof dat jij het niet helemaal begrijpt, en zal een poging doen om het kort uit te leggen. Dat jij een discussie uit wil lokken is prima, zoals er gezegd is mag dat op een forum en dat vind ik zelf ook leuk, maar het gaat echt om hoe je dingen formuleert. In een discussie gaat het over het algemeen om de meningen van mensen, en jij formuleert het alsof het om feiten gaat. Jij zegt vaak niet wat jij vindt, maar wat volgens jou IS. Dat is een wezenlijk verschil wat jij volgens mij niet begrijpt, of waar je het misschien niet mee eens bent. Niemand kraakt jou hier af op jouw mening, dat kan ik in ieder geval niet terug lezen. Mensen vallen wel over de dingen die jij stellig als feiten neerzet, en waar jij (in mijn ogen) het recht niet toe hebt. En dat doe jij absoluut vaker, ik kan me nog heel wat topics herinneren waarin misschien wel dezelfde mensen dit verschil je duidelijk hebben proberen te maken. Gevolg, jij voelt je straks soort van onbegrepen en er kan weer een slot op dit topic omdat het weer nergens over gaat en het alleen nog maar een welles/nietes verhaal is. Das best zonde toch? Het maakt mij verder niet uit, die hiemee wat je wilt.

3. chantal1984

chantal1984 Niet meer actief

het spijt me maar zoals ik het formuleer zo vind ik het ook.... Het spijt me dat ik mensen daar mee aanval maar zo voel ik het gewoon als ik over dit onderwerp na denkt...

Nogmaals mijn excuus maar mijn mening blijft het zelfde...

4. paprika

paprika Fanatiek lid

29 jun 2006
    1.164
    0
    0
    Rotterdam
    En nog steeds snap je het niet schoonheid. Er is een groot verschil tussen zeggen dat iets zo is, en zeggen dat JE VIND dat iets zo is. Het is goed zo, ik ben er klaar mee, ga weer over tot lezen. Amuseer je verder dames! :)

5. nicole26

nicole26 Niet meer actief

Ik begrijp niet helemaal waarom er zo doorgehamerd word over de manier van zeggen van chantal , als zij 3 weken te jong vind om te beginnen met zindelijk maken , en dat zij vind dat 3 weken te jong is , dan is dat toch haar mening .. ik vind dat ook , veel te jong .. maar als anderen dat niet vinden ook goed , ga je toch lekker het kind op het potje zetten met 3 weken ... ieder zn mening , en ieder zn manier van opvoeden , maar ik vind het een beetje kinderachtig om iemand op zn punt te zetten op deze manier ..

6. dirksmama

dirksmama VIP lid

29 aug 2007
    22.170
    34
    48
    mens
    Meestal in de wolken
    Er is een verschil tussen hoe je het brengt.
    Ik kan zeggen dat Feyenoord het beste IS, en ik kan zeggen dat ik Feyenoord het beste VIND.
    (Ik hou trouwens niet van voetbal hoor :) :D )

Tussen zeggen dat het zo IS en tussen dat je het VIND zit een wereld van verschil!

7. PoezieQ

PoezieQ Bekend lid

31 jan 2007
    580
    0
    0
    Als je zegt dat iets het beste IS dan is toch wel duidelijk dat je dat VINDT. Wel vervelend dat je zo op je woorden moet letten als je iets opschrijft. Ik geloof dat Chantal nu wel een paar keer heeft uitgelegd dat ze het niet zo bedoelt, dus dan kunnen jullie er ook wel over ophouden toch? Ze kan haar verhaal nu eenmaal niet meer wijzigen, want dat laat het forum niet toe.

8. chantal1984

@Nicole26: Thanx :D

@Dirksmama... Ik weet heus wel het verschil tussen IS en VIND... ben dan miss pas 23 maar heb gewoon school gehad hoor....

3 weken IS toch gewoon jong ongeacht wat je doet of wilt doen 3 weken IS gewoon jong... dat is wetenschappelijk bewezen dat 3 weken jong IS... nogmaals ik heb het niet over alleen zindelijk maken maar over alles... zo'n klein hummeltje hoort gewoon lekker in zijn bedje te genieten of in de box of waar dan ook.... Kom op mensen we hebben het over een baby'tje van 3 weken...die kleine hummel is net op de wereld en moet dan ineens op een potje hangen...

9. Aszz

Aszz Niet meer actief

:) haphaphap :)

10. Jeej

Jeej Lid

4 nov 2007
    84
    0
    0
    Chantal is jong, heeft school gehad zegt ze, maar is duidelijk niet LEERBAAR. Helaas is het dus verspilde moeite om haar uit te leggen hoe zij dingen beter kan formuleren.

@Chantal: het heeft weinig zin om je excuses aan te bieden als je vervolgens precies hetzelfde weer doet... Als je ooit de kans krijgt, zou ik eens een cursusje coaching, communicatievaardigheden of iets dergelijks gaan volgen. Daar kun je nog heel wat van leren! (en wellicht begrijp je dan waar velen op dit forum het over hebben als ze spreken over je manier van praten/reageren).

En dan tot slot: misschien moet je ook eens uitzoeken wat wetenschappelijk onderzoek betekent... want er is nog nooit een wetenschappelijk onderzoek gedaan naar wat jong IS...zoals jij beweert.

11. Aszz

Aszz Niet meer actief

Is 3 weken oud dan? :)

12. chantal1984

@jeej: Wat is 3 weken in jou ogen dan?

En nee ik laat me niets leren door iemand die altijd denkt dat ze gelijk heeft :D ....

13. chantal1984

:)

14. stranger

stranger Fanatiek lid

28 mrt 2006
    3.412
    0
    0
    Hier doe je het weer. Prima dat jij het te jong vindt, maar nu breng je het zo dat iedereen dat moet vinden (dus dat het zo is). En alsof het zielig is als ouders wel deze methode toepassen.

15. Jeej

Jeej Lid

4 nov 2007
    84
    0
    0
    @Chantal: het blijft moeilijk voor je....

3 weken vind ik ook jong, daar hoor je mij niet over. Ik spreek je alleen aan op het feit dat je beweert dat het wetenschappelijk bewezen is. Scherm niet met dure woorden als je geen benul hebt wat ze inhouden.

16. chantal1984

:) :) :) ...........het IS niet moeilijk voor me.... jij kan het gewoon niet hebben dat ik niet van mijn standpunt afwijk... maar goed volgens mij is het moeilijk voor jou om te begrijpen... neem ff een cursus '' hoe kan ik meningen van andere accepteren '' :)

17. chantal1984

Ik zeg niet dat ouders zielig zijn als ze dit doen...dat moet iedereen voor zich weten maar Ik vind persoonlijk dat het zielig is voor zo'n klein hummeltje.....

18. Jeej

Jeej Lid

4 nov 2007
    84
    0
    0
    Pfff ik hou er mee op. Het lukt me niet om tot je door te dringen en je inzicht te geven in hoe je manier van reageren bij anderen overkomt. Ik zal voortaan jouw topics links laten liggen en ik hoop dat de mensen die mij begrijpen dat ook doen.

19. Natasja

Natasja VIP lid

1 aug 2005
    25.784
    22
    38
    docente engels
    Capelle aan den IJss
    zijn we hier op een opvoedcursus voor andere leden?
    :rolleyes:

20. nachtvliinder

nachtvliinder Fanatiek lid

20 sep 2006
    2.823
    0
    0
    Mijn 2 Grote liefdes...hubbie en ukkie
    schiedam

neem jij dan oko dezelfde cursus?
    want dan wil ik hem best doen, als je zelf er ook maar een neemt!

Deel Deze Pagina