Hallo, De titel zegt het al. Ik heb een zoontje van 28 weken en hij rolt nog niet. Hij vind het allemaal wel best en ligt lekker op zijn rug of zijn buik. Ik probeer het wel te stimuleren door een speeltje buiten handbereik te leggen en dan rolt hij op zijn zij om het te pakken maar rolt niet door. Hierdoor kan hij natuurlijk niet bij het speeltje en dan vind hij het genoeg geweest en rolt weer op zijn rug en vind het wel goed zo. Het is mijn 2e zoontje en mijn oudste rolde met 20 weken de hele kamer door. Hij probeert wel de hele tijd als hij op zijn rug ligt overeind te komen door zijn hoofdje op te tillen. Ook op zijn buikje speelt hij vliegtuigje door zijn armpjes en beentjes tegelijkertijd op te tillen. Moet ik mij zorgen gaan maken?
Volgens mij hoef je je echt geen zorgen te maken hoor! Ene kindje is nou eenmaal sneller dan de ander. D is nu ook ruim 6 maand, en rolt op zijn zij, of van buik naar rug heel af en toe, maar verder dan dat komt hij ook nog niet. Nou was hij wel 5 weken te vroeg geboren, maar denk niet dat die 5 weken super veel verschil maken. Zou me er echt niet druk om maken, komt vanzelf!
Hoi, Zoontje hier rolt ook nog niet hoor, en hij is al 7 maanden.. hij rolt wel zonder kleren van buik naar rug, maar alleen als hij daar zin in heeft. heel vaak ook niet.. Met kleren doet hij het echt nog niet.. en probeert het ook niet... komt vast vanzelf... Groetjes!
Elise rolde pas tegen de zeven maand, maar kon binnen een weer beide kanten uit. Tijgeren met een maand of 9, kruipen met 11 maand en ze liep goed los toen ze 14 maand was. Dus het kan nog ineens snel gaan
Mijn dochter rolde pas met 9 maanden. Daarna pas zitten, optrekken, staan, langs tafel lopen, tijgeren, kruipen en ze liep met 15 maanden. Er is nu motorisch niks mis met haar!!!