babygym

Discussion in 'Baby en dreumes' started by vrouwpoohbeer, Mar 7, 2009.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. vrouwpoohbeer

vrouwpoohbeer Actief lid

Jan 15, 2009
    458
    0
    0
    Overberg
    ASJEMENOU!

altijd al onzin gevonden die dure dingen zoals babygym of boxhangers enzo van ruim 50 a 60 euro. ik heb dat geld niet dus ik improfiseer wel van goedkope dingen, geef haar een leeg chipszakje ofzo of rammelaar.

nou had ik VVV bonnen gekregen van 50 euro dus ik was weer eens bij de prenetal kleertjes kopen en een bijtring enzo en ik zag m liggen, zo'n babygym helemaal int roze zooo poepig.

dus toch maar gedaan ik had de bonnen ook maar gekregen!

noou super joh! ze rolde helemaal rond van rug naar buik en verder naar rug, slaan tegen het balletje boven haar hoofd, trekken aan de bloem in het kleed en lol dat ze had!

en er staat op van 0 tot 6 maanden maar ik denk dat ze hier nog wel ff plezier van heeft hoor! :D

heeft iemand nog meer tips voor zulke dingen? want nu ik zie dat ze zich er zo vreselijk mee vermaakt wil ik het geld er wel voor uitgeven hoor!

2. Snoopy1979

Snoopy1979 VIP lid

Oct 8, 2006
    34,228
    7,276
    113
    Female
    Brabant
    Ik heb juist het tegenovergestelde, Eva vond de babygyms van Tinylove die we hebben helemaal niet zo leuk :( (allebei gekregen). De babygym van de rommelmarkt voor 3 euro vond ze veel leuker ;).

Wij hebben niet zo heel veel duur speelgoed voor Eva. Enige wat ik kan bedenken is het activity center (van Tinylove) en dat vond en vindt ze ook wel echt leuk. Verder vind ik simpel speelgoed veel leuker, en Eva ook ;).

3. consider

consider VIP lid

Jan 24, 2008
    14,027
    1,851
    113
    Provincie Groningen
    Ons meisje vind de babygym ook helemaal super.

Wij hebben hem gekocht op marktplaats, voor 14 euro inclusief verzendkosten. Nieuw kost die 35 euro. En hij is zo goed als nieuw.
    Ik heb ook een activitycenter van tiny love op marktplaats gekocht. Ook voor een prikkie.

Zulks duurder speelgoed koop ik liever op marktplaats, als ze het niet leuk vind is het niet erg. En kan ik het waarschijnlijk voor bijna dezelfde prijs weer verkopen.
    Overigens koop ik alleen dingen van plastic, dus wat ik goed schoon kan maken. Knuffels enzo moet ik niet aan denken.
    Dus misschien een tip, aangezien je niet zoveel te besteden hebt, kijk eens op marktplaats ;)

4. Noatje

Noatje Fanatiek lid

Apr 12, 2008
    3,488
    0
    36
    N-BR
    Ik heb ook een gym van Tiny Love.... een luxe met geluid en lichtjes en Tygo vind het prachtig... hij kan zich hier heel lang in vermaken....

Bij de ouders van nu heb ik een abonnement genomen met als geschenk een luxe wipstoel:

Die is ook een succes (en mam heeft haar blad om te lezen ;))

En wat ik ook het geld waard vind is de baby björn buikdrager!

5. vrouwpoohbeer

vrouwpoohbeer Actief lid

Jan 15, 2009
    458
    0
    0
    Overberg
    de babybjorn heb ik, de luxe uitvoering met extra ruggesteun. maar daar zit ze niet meer in eigenlijk... nu ik het zo bedenk haha, daar heeft ze int begin heeel veel ingezeten, wilde alleen maar bij mamma zijn he haha!

ja het zijn allemaal dingen waarvan ik denk, als ze het leuk vindt is het het geld waard. vind ze het niet, dan heb ik zoveel uitgegeven voor zo'n ding...!

ik zag laatst ook zo'n leuke stoel alleen dan 122 euro, belachelijk! maarja als ze er gelukkig in wordt is dat natuurlijk wel oke. maar hoe weet je dat nou? ga het geld niet verspillen...

moeilijk joh!

6. Snoopy1979

Snoopy1979 VIP lid

Oct 8, 2006
    34,228
    7,276
    113
    Female
    Brabant
    Nou ik geloof niet dat een kindje een dure stoel nou echt nodig heeft om gelukkig te worden (en dan heb ik het dus niet over een autostoel ;)). Wij hebben een kinderstoel van de Ikea, in totaal zo'n 15 euro ofzo en Eva zit er prima in! En ze is heel gelukkig :).

7. sukkie

sukkie Fanatiek lid

Mar 8, 2008
    1,166
    1
    0
    Wij hadden al een babygym in de boks, van mijn schoonzusje gekregen. (wij hadden hem zelf gekocht voor ons petekind en kregen hem nu terug... :D ) Maar als ik bij iemand op bezoek ging verveelde onze dochter zich dood. Kan alleen maar op de rug, pakte toen nog niet zoveel speeltjes. Heb toen op marktplaats voor 20 euro nog een babygym gekocht. Alles is uitwasbaar en mijn dochter hoeft zich niet te vervelen als ik bij iemand op bezoek ga. Dus je hoeft niet altijd veel geld uit te geven voor leuk en nuttig speelgoed.

8. sukkie

sukkie Fanatiek lid

Mar 8, 2008
    1,166
    1
    0
    De buikdrager van Chicco is hetzelfde systeem en ongeveer 40 euro goedkoper. Ook te verkrijgen bij de prenatal.

9. Noatje

Noatje Fanatiek lid

Apr 12, 2008
    3,488
    0
    36
    N-BR
    Ik heb de stoel ook alleen maar gedaan omdat ik hem bij het abbonement kon krijgen hoor ;)... Hij heeft er erg veel plezier van dus wat dat betreft heeft het succes ;)

Bij een volgend kindje als we wat meer ruimte hebben (woon nu bij schoonouders in huis) zou ik wel zo'n cradle swing schommelstoel willen... maar die zal ik dan via MP kopen ;)

En over die buikdrager van chico: die heeft niet helemaal hetzzelfde systeem... in ieder geval niet toen wij gingen kijken.... Tevens heb ik een knalgroen uit de spirit versie

tof kleurtje hé! Tygo heeft er gister voor het eerst rug tegen mijn buik ingezeten... vond het prachtig!

10. valhalla

valhalla Niet meer actief

Haha, grappig. Lena heeft ook weinig speelgoed en wat ze heeft is redelijk 'verantwoord', dus niet alleen van dat kermisspul. Wat ze echt het allerleukste vond eerst, was een doosje van de maggiblokjes met wat maiskorrels erin, die had ik heeeeel goed dichtgetaped en ze zat er uren mee te rammelen.

Ze heeft 1 apparaat met allerlei geluidjes en lichtjes, daar speelt ze nu ook heel veel mee. Was € 12 via marktplaats, nieuw vond ik dat echt veel te duur.

En wij hadden ook een babygym, vond ze he-le-maal niks. Mijn ma had er ook een voor d'r, van Fisher Price, met twee olifanten aan de zijkant, daar lag ze rustig een half uur onder te kijken en te rammelen en te draaien enzo :D

11. raspberry

raspberry Niet meer actief

Hier een babygym van Tiny Love, met dank aan mijn collega's... Super vindt ze het!
    Wat verder een succes is: nijntje-tv, muziekmobiel, knisperbeestjes, boekjes, nijntje in plastc ring. Vrij simpel spul dus verder allemaal, ;)
    De duurdere dingen kopen ook wij lekker via MP!

Share This Page