Mijn dochter heeft eigenlijk al 2 dagen geen poepluier meer gemaakt......Al liegen haar windjes er niet om... Ze krijg alleen nog smorgens en tegen 23:00 nog borst en is vannacht om 3 uur wakker geweest, dan krijgt ze ook borstvoeding..De overige zijn nu flesvoeding..Van de week had ze nog wel flinke luiers vol.. Klopt het dat ze niet dagelijks poepluiers geven ??
Onze jongste had zelden poepluiers. Soms een week niet idd. Dat was op borstvoeding. Sinds we over zijn op de fles gebeurt het nog weleens dat ze 3/4 dagen niet poept. Zolang de ontlasting zacht blijft en ze niet heel erg last heeft vd krampjes is het geen probleem. Gewoon ervan genieten
Ik weet niet hoe lang ze nu fv krijgt, maar misschien moeten haar darmen daar nog aan wennen. Volgens bij is het bij fv sowieso zo dat baby's dan minder vaak poepen.
Hier ook rustig een aantal dagen geen poepluier toen ze nog zo klein was en een zorgen dat ik me toen maakte! Maar zolang haar ontlasting niet hard is en ze geen pijn heeft bij het poepen zou ik me niet zo'n zorgen maken. Onze dame heeft trouwens altijd FV gehad.
Het mag dat een kindje een paar dagen niet poept. Als ze er geen last van heeft. En anders zou je een lepel olie in de fles kunnen doen en evt prikkelen met de thermometer.
Op het cb zeiden ze tegen mij dat met bv het niet uitmaakt of dat ze 1x per dag of 1x per week poepen. Met fv moeten ze toch wel minimaal 1x in de 2 dagen gaan. Aangezien je allebei doet is er denk ik geen reden tot zorgen.
Hoi Je kindje moet even wennen aan de overgang komt vanzelf weer regelmaat. Mijn mannetje heeft tot 6 weken bv gehad met wel 4x poep per dag daarna langzaam naar fv. Nu heeft hij om de dag daarna een poepbroek . Idd zolang het zacht is en geen pijn doet niets aan de hand Groetjes paula
Hihi hier kaka in bijna elke luier... Ik stond raar te kijken toen ze van de week twee middagluiers achter elkaar met alleen plasjes had! ( na een goeie spuitluier tot de oksels in de ochtend) Is al zo sinds dag drie, volledig bv