We hebben een buikdrager gekregen waar ze al vanaf dag 1 in kan. Van de week heb ik haar er voor het eerst in gehangen om te kijken wat ze er van vind. Ze viel gelijk als een blok in slaap Ik vind het wel fijn dat ze het lekker vind want als we dan naar meetings gaan oid kan ze lekker in de buikdrager. Wat vinden jullie ervan en jullie kleintje??
Ik heb mijn draagdoek gekocht toen mijn dochter een week of 6 was. Dan droeg ik haar op m'n buik, vond ze erg fijn, viel ook vrij snel in slaap. Toen ze een maand of 4-5 was heb ik een HopTye erbij gekocht, daarmee draag ik haar nu nog steeds wel eens op mijn rug. Toen ze een maand of 6-7 was heeft mijn moeder een Beco Butterfly gekocht, die ik thuis heb liggen . Op een gegeven moment vond ik het wel te zwaar worden om haar op mijn buik te dragen, dus toen ben ik haar op mijn rug gaan dragen, wat ik nu nog regelmatig doe (ze is nu 10kg).
Mijn dochtertje vond het heerlijk....er zijn dagen geweest dat ze alleen in daarin wilde slapen (ze had reflux en rechtop slapen was voor haar dus heel prettig). Ik heb de kinderwagen de eerste maanden amper gebruikt, nam haar altijd in de babybjorn mee naar de supermarkt en winkels. Ideaal. Op een gegeven moment wilde ze liever meer gaan zien en vond ik het ook te zwaar worden en zijn we overgegaan op de wandelwagen. Bij de tweede ga ik hem zeker weer gebruiken de eerste maanden.
Mijn oudste vond het helemaal niks, die wilde er absoluut niet in. Nu heb ik voor de jongste een Mei-Tai en die vindt het heerlijk! Zolang ik maar loop overigens.... met andere (bijv. huishoudelijke) klusjes, vindt ie het niet zo. Ik vind het wel gezellig !
Hier (ook) een Beco Butterfly. Mijn zoontje zit/hangt er nog niet zo vaak in, maar hij vindt het heerlijk. Tot nu toe eigenlijk alleen gebruikt als hij echt een huilperiode had, maar het werkte goed. Nu hij 6 weken is wil ik hem meer gaan gebruiken. (de fysiotherapeut adviseerde me om te wachten tot 6 weken)
Ik stop haar nooit in de kinderwagen... altijd lekker dicht bij me in de buikdrager en mijn kleine princes vind het heerlijk.
Hier vanaf drie weken tot en met een jaar gedragen in een draagdoek. Te vroeg geboren dus vooral in het begin had ik zelf nog het gevoel lekker zwanger te zijn. Uk sliep er prima in en dus heb ik veel gedragen. En hoeveel complimenten ik kreeg ... iedereen vond het zo schattig.
Hier een Bondolino, mijn zoontje valt er altijd lekker in in slaap en slaapt dan langer en dieper dan op andere plekken!
Hier ook de Beco en de jongste word het liefst hierin vervoerd! Ze vindt het zo gezellig! De oudste van 2 jaar trouwens ook, die wil zo af en toe ook nog wel eens dicht tegen mama aan geplakt zitten! Ook de draagdoek was altijd een groot succes, vooral in de eerste maanden tijdens de welbekende huiluurtjes.
Heb een Beco Butterfly..... maar in het begin vond ze het verschrikkelijk. Nu ze goed kan rondkijken gaat het wel. Maar moet eerlijk zeggen dat ik haar er alleen in vervoer van de auto naar het KDV 1x per week (moet een hoge trap op en dan hoef ik de zware maxicosi niet te zeulen en tegelijk mn oudste aan de hand houden). Verder ligt ze lekker in de wagen (past al niet meer in de bak dus zitje plat) en dan kan ze lekker spelen met buggyboekjes en ik heb geen gedoe aan mijn lijf. Heerlijk die vrijheid, zeker met dit weer.
Wij gebruiken draagdoeken en Isabelle vindt het heerlijk. Ik heb de kinderwagen nu in totaal denk ik 10 keer gebruikt, maar dat is geen succes. Ze wil lekker dicht tegen mij aan zitten en goed om d'r heen kijken. Ik vind het zelf ook wel gezellig! Tegenwoordig zit ze wel meestal op m'n rug, dat is, nu ze wat ouder wordt, toch wel comfortabeler.