4 maanden sprong? wie herkent dit?

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door Adnalie, 6 jan 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Adnalie

Adnalie VIP lid

24 jul 2008
    11.311
    0
    36
    Hoi

Mijn dochter is 16 weken oud en is overdag echt NIET te genieten.... Tijdens de fles is ze gezellig, maar zodra die op is, ik haar even bij me heb gehouden en in de box leg, ligt ze binnen 5 minuten te huilen..... het is zooooo vermoeiend. Hoort dit bij een sprongetje? Pffffff dan hoop ik dat die heeeeel snel voorbij is.

2. september08

september08 Fanatiek lid

20 okt 2008
    3.356
    4
    38
    Er zijn zoveel sprongetjes.. Ik let er niet zo op, ga er niet op lezen..
    maar denk altijd maar, zal wel een sprongetje zijn. (snelle ontwikkeling, niet helemaal lekker enz.
    Want de een heeft hem met 3 mnd en de ander met 4... dus heb je ook niet veel aan vind ik.

3. FloorMax

FloorMax Fanatiek lid

27 nov 2011
    1.098
    0
    0
    NULL
    maastricht
    ik dacht dat hij met 19 weken kwam...maar misschien is ze vroeg? :) wie weet...

4. brabantse1982

brabantse1982 Fanatiek lid

26 feb 2009
    2.137
    0
    0
    lerares
    west brabant
    Onthoud....ze hebben allemaal makkelijke en leuke periodes, maar ook moeilijke en mindere periodes die erg frustrerend en vermoeiend kunnen zijn. Troost je......die periodes blijven komen en gaan. Meike ging de.eerste tijd wel mee met de sprongen, ik las t boek dan ook altijd. Nu proberen we er zo positief mogelijk.doorheen te komen, langer dan 2/3 weken heeft t nooit geduurd....meestal paar dagen. Succes, het, lot der kinderen haha....veel van houden, ze voelen zich dan zelf ook rot tijdens die periodes

5. FairyLaughs

FairyLaughs Niet meer actief

pff.. bij mn dochtertje kan ik me die sprongetjes nog wel herinneren.. maar nu gelukkig (nog) nergens last van gehad.. zal vast wel komen haha;).. maar nu nog even genieten van de liefste baby ooit (volgens mama dan hé ;) ).

Deel Deze Pagina