Autovakantie Spanje met baby van 5 maanden

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door christacloots, 15 mrt 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. christacloots

4 sep 2011
    93
    0
    0
    Eind april gaan we 2 weken op vakantie met onze zoon van 5 maanden. We hebben daar een mooi huis met prive zwembad dus kunnen lekker gaan zwemmen.
    Maar nu vroeg ik me af wat moet ik echt meenemen volgens jullie? Hebben jullie nog tips voor onderweg? Hoe kan ik zijn flesje opwarmen?

We willen s nachts gaan rijden en blijven nog een dag overnachten in Narbonne, tegen de Spaanse grens. Hij slaapt nu ongeveer van 22.00-07.30. We willen dus van die tijd profiteren en gaan rijden maar is dat wel verstandig? Moeten we hem dan de hele tijd in de mc laten zitten of er tussendoor uithalen?

Ik hoor het graag van jullie

2. Sterrefeetje

Sterrefeetje Niet meer actief

Een flessenwarmer met auto adapter, al duurt het wel lang. Je kan beter gewoon de fles in de magnetron doen bij tankstations.
    Wij hebben onze dochter, toen gecorrigeerd 3 maanden, in de mc gelaten, en elke 3 uur even er uit.

3. Carino

Carino Fanatiek lid

2 feb 2011
    4.277
    0
    36
    Als ik wat langer weg was met de auto en het werd tijd voor een fles, stopten we bij een tankstation en kocht ik thee (heet water)uit het apparaat. Dat warme water mengde ik in de fles met wat koud water.

4. Sunlover

Sunlover Bekend lid

26 jan 2011
    764
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ga er niet vanuit dat hij dan heel die tijd slaapt hè! In bed liggen en kunnen bewegen is anders dan in een maxicosi heel de nacht slapen!

Bekenden van ons hebben zich er flink op verkeken door 's nachts te gaan rijden, baby was veel wakker 's nachts en raakte snel verveeld en vermoeid!

Ik heb geen idee hoe je het dan moet doen hoor, maar niet dat het straks tegen gaat vallen!

5. edelweiss

edelweiss VIP lid

24 jan 2013
    7.328
    474
    83
    Je zou kunnen kijken voor een auto wieg dat ligt voor zon kleine veel makkelijker

6. Nikita1981

Nikita1981 Actief lid

25 nov 2011
    114
    0
    0
    NULL
    NULL
    Nou, misschien wist ts wel niet eens dat deze bestonden:( Ik had ze ook nog nooit gezien....

Deel Deze Pagina