Vorig jaar heb ik kz gehad in Juni, en in aug zijn wij met ze alle op vakantie geweest, Atilla was toen 6 weekjes! Ik voel de me prima! En Atilla was (en is nog steeds) een voorbeeld baby! Alles ging perfect! Dus gewoon doen! 😁
Ik denk dat het best kan. Je hoeft niks te boeken, dus als je geen zin hebt of het niet ziet zitten kun je op het laatst nog besluiten om niet te gaan. Zelf ben ik twee keer gaan kamperen met een baby van een week of 6 oud. In de zomer ging dat prima. Bij de tweede was het ijzig koud (er lag zelfs sneeuw, met Pasen), en dat was niet zo geslaagd. We hebben een caravan, dus het ging wel, maar ik vond het zelf niet zo'n succes, omdat iedereen de hele tijd binnen in die caravan zat en dat was met drie kinderen wel erg vol en druk.
Dank jullie wel allemaa voor jullie reacties!! Ik kan er uit opmaken dat het zeker mogelijk is, maar dat ik het van de bevalling, baby en mijzelf moet laten afhangen op dat moment of het kan. Mocht ik zwanger zijn dan zullen we daar zeker aan denken. Mijn vraag was inderdaad vooral of het uberhaupt wel kan. Voor hetzelfde geld zegt iedereen hier: nee, je kunt maar twee uur rijden met een baby (bij wijze van voorbeeld). Dan is het gewoon uitgesloten. Ik weet genoeg! Bedankt allemaal! Ook voor de gelukswensen!