Dag Heidi, Onze dochter heeft ruim 9 maanden bv gehad, ik ben het nu aan 't afbouwen. Best veel moeite met de laatste voedingen, maar wil graag m'n cyclus weer terug (was altijd al erg onregelmatig), we willen graag voor een tweede kindje gaan. Alle bv overdag al gestopt. Vanavond voor t eerst niet aangelegd, alleen wat kv (na flink wat 'avond eten'), mijn man haar op bed gelegd, even flink huilen, maar 'gelukt' Nu wil ik doorzetten, morgen ochtend kv lukt wel denk ik, maar morgenavond is mijn man niet thuis en moet ik haar alleen op bed leggen.. Hoe doe ik dat? Ik heb altijd een heel ritueel, maar dat is erg verbonden aan bv. Ze krijgt trouwens kV uit een bekertje (overdag drinkt ze hier prima uit) Ik hoop dat je wat tips voor me hebt, Lieve groet, Simone
Oei, lees je bericht nu pas. Hoe is het gegaan? Hier nog wat info over cyclus: Menstruatie en borstvoeding | Borstgevoed.nl groetjes,
Oei, lees je bericht nu pas. Hoe is het gegaan? Hier nog wat info over cyclus: Menstruatie en borstvoeding | Borstgevoed.nl groetjes,
Ha Heidi, Is oke hoor, ik plaatste t bericht ook wat laat. Ging redelijk, gaan wandelen en direct thuis wat melk uit een bekertje gegeven en naar bed gebracht. Dat ging goed, maar na 20 min was het toch brullen, moeilijk kwartiertje, daarna nog een paar keer wakker, ik liep op m'n tenen door t huis en was blij dat m'n man thuis was.. Inmiddels al weer twee avonden verder en ik ben geheel gestopt, m'n borsten hebben nog wat tijd nodig, maar ik ben op zich blij hoe het gaat. Alleen is m'n dochter opnieuw koortsig geworden, dan is het wel erg lastig om haar niet toch even aan te leggen.. Groetjes!