Ophef om schrappen Sinterklaas aflevering Sesamstraat

Discussie in 'Films, televisie en nieuws' gestart door SeaShell, 5 dec 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. SeaShell

SeaShell Niet meer actief

Ophef om schrappen Sinterklaas-uitzending Sesamstraat
    Een half jaar is er aan gewerkt, de Sinterklaas-uitzending van Sesamstraat. En dan wordt juist op Pakjesavond de uitzending geschrapt.

Om 17:25 uur zaten veel kinderen klaar voor de Sinterklaasuitzending van Sesamstraat. Maar de NOS zond het verhoor van oud-minister Bos door de commissie-De Wit uit.
    Verhoor was 'van nationaal belang'
    Dit ging voor Sesamstraat, omdat het verhoor volgens de Publieke Omroep van nationaal belang zijn.
    Makers Sesamstraat balen
    De makers van Sesamstraat balen ervan. "Aan de pakjesavonduitzending is een half jaar gewerkt", zegt de eindredacteur Ajé Boschhuizen tegen de NOS.

2. SeaShell

Vind het ronduit schandalig. Dat andere programma hadden ze dan maar lekker een uur eerder of later moeten uitzenden ipv op de tijd dat Sinterklaas in Sesamstraat kwam

3. fidel2010

fidel2010 VIP lid

26 aug 2010
    6.659
    212
    63
    idd SCHANDALIG er zijn toch NED 1 NED 2 EN NED 3!!!!! had ze lekker wat anders laten schrappen....

4. pnirmal

pnirmal Niet meer actief

Er is al een topic over in de lounge..

Maar schandalig is het zeker. Hadden ze het maar op een ander net moeten uit zenden., Ook kinderen zijn van nationaal belang.

5. Eefke84

Eefke84 Niet meer actief

sesamstraat rules!!!

6. Doula

Doula Fanatiek lid

24 mei 2010
    1.158
    1
    38
    NULL
    NULL
    Belachelijk...!

7. Alita

Alita Niet meer actief

ze moeten sesamstraat wel hebben he!
    Eerst moet het naar een ander tijdstip en nu dit weer!!

8. Andrea85

Andrea85 Fanatiek lid

18 mrt 2011
    4.859
    1
    0
    Ik snap niet waarom ze dan niet konden schuiven met de programmering op een van de andere twee publieke zenders. Ik vind het echt sneu voor mensen die zich er op hadden verheugd en ik hoop dat de mensen die dit zo hebben besloten zich nu ook realiseren dat het echt een stomme actie was. Ja, dan maar klungelen met andere programma's, maar op pakjesavond ga je niet Sesamstraat laten vervallen.

9. Vlinder

Vlinder Fanatiek lid

14 jul 2009
    2.774
    0
    0
    Misschien moet sesamstraat maar naar een andere zender,want dit is gewoon belachelijk,iedere keer weer stellen ze de kinderen teleur bij de NOS.

10. Alita

Alita Niet meer actief

ja idd...........

11. dawnie

dawnie Actief lid

26 okt 2008
    420
    0
    16
    Wat ik zo raar vond, was dat het sinterklaasjournaal vervolgens op twee zenders werd uitgezonden. Dan hadden ze op NL1 toch sesamstraat voor de kleintjes kunnen doen. En het sinterklaasjournaal voor de grotere kindjes op NL3? Of zou dat voor teveel ruzie zorgen in sommige gezinnen? :)

12. SeaShell

Nu op shownieuws waarin ook de spelers van Sesamstraat hun ongenoegen uiten over de gang van zaken gister

Nu schuift de directeur het heel lullig op " de uitzending van 16.20 was al een herhaling, Sesamstraat was die dag al 2 keer geweest waarop je kon kijken"

13. Wilma

Wilma VIP lid

22 mei 2006
    6.396
    1
    0
    Uithoorn
    Kijkt zo makkelijk als je op school oid zit... ;)

Ben blij dat wij niet echt naar de Nederlandse sesamstraat kijken anders was het hier ook drama geweest. Maar idd ze hebben 3 zenders en ach t zijn maar kinderen zal de reactie wel geweest zijn ofzo :x

14. Yolanthe

Yolanthe VIP lid

mijn dochter mocht ook kijken van me en vond het ook erg jammer. ik had haar al gewaarschuwd van ebven kijken of het wel echt komt, want het gebeurt zo vaak met Sesamstraat! Slaat echt nergens op.

Deel Deze Pagina