Baby van 6 maanden onder verdachte omstandigheden overleden

Discussie in 'Films, televisie en nieuws' gestart door Setteke, 22 aug 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. DeeLighT

DeeLighT VIP lid

9 jan 2007
    8.722
    628
    113
    Setteke, dat zal haast tijdens de val gebeurd zijn. Maargoed, ik wil niet speculeren. Het is vreselijk om te lezen dat dat is gebeurd.....

:(:(:(

2. Kimi1

Kimi1 Fanatiek lid

17 apr 2010
    1.946
    54
    48
    Veel sterkte voor de nabestaanden...Verschrikkelijk!!

Rust Zacht Klein Baby'tje..

3. charity2010

charity2010 Fanatiek lid

29 mrt 2011
    4.322
    0
    36
    Fulltime huismama :D.
    Overijssel.
    Verschrikkelijk!

4. mamv1

mamv1 Niet meer actief

Het is echt verschrikkelijk... Wij kregen kippenvel toen wij het zondag hoorden pffff :( We konden het niet geloven, en nog steeds niet..

Rust zacht kleine meid!

5. mamv1

mamv1 Niet meer actief

Waar staat dat dan? Want ik kan het niet terugvinden...

6. Zinaa

Zinaa Fanatiek lid

28 mei 2010
    3.719
    22
    38
    PPff als ik dit lees, bbrbrrr. Ik ben na mijn bevalling nog dezelfde dag naar huis gegaan. Ik zat helemaal onder de weeenopwekkers, had hechtingen, was KAPOT etc. Mijn kleine mannetje had het koud, had honger (wou niet drinken) en was gewoon van slag door alles. Hij lag de hele tijd te huilen en te kreunen. Midden in de nacht kwam mijn moeder om kruiken voor hem te maken en toen heb ik hem toen opgepakt en op mijn arm gehouden. Het was echt 4 uur in de nacht en ik had nog steeds niet geslapen (was al 36 uur wakker ofzo). Toen mijn moeder terugkwam zag ze dat ik in slaap was gedommeld en dat hij uit mijn arm gezakt was, ik had hem echt nog maar NET vast. Ze maakte me wakker en ik was me er niet eens van bewust dat ik hem vast had. Ik heb echt ZO'N geluk gehad toen. Als hij was gevallen, had ik niet geweten hoe het afgelopen zou zijn...
    Verschrikkelijk. BAH!!

Deel Deze Pagina