We zijn zeker twee keer de vitamine D vergeten te geven bij ons meisje van ruim 4 maanden oud, hoe erg is dit? Ze heeft gisteren wel even buiten gelegen en we hebben nog 45 minuten met haar gewandeld (uiteraard niet in de zon). Voel me echt heel rot over dat we het nou al zeker 2 keer zijn vergeten, hopelijk kan het geen kwaad als we het nu gewoon weer iedere dag geven.
Nou daar zou ik me niet druk over maken hoor, gewoon nu weer geven. Ik vergeet t ook wel eens een dagje.
Maak je niet druk joh. Ik vergeet het ook wel eens. Vroeger kregen kinderen helemaal geen vitamine D druppels en al die kindjes zijn ook groot geworden
Geen probleem hoor. Ze maken zelf ook wel vitD aan. En het is vooral langdurig tekort dat problemen zou geven.. Stel je voor hoor baby's vroeger groot werden, voor er vitamine bestond. Die konden maanden zonder druppels, dan zullen die 2 dagen niet zoveel uitmaken
Hoe vaak ik het wel niet vergat 😁 Op cb helemaal verbaast dat ik dat eerlijk vertelde. En inderdaad die zei ook dat het geen kwaad kan. Gewoon geven wanneer je er wel aan denkt 😉
Kan helemaal geen kwaad! ik vergat het ook wel eens, nu geef ik het altijd bij de fruithap, ideaal vergeet k het nooit !
Mijn verloskundige zei dat het voldoende was als ze het 5 van de 7 dagen krijgen... dus dan mag je 2x vergeten per week Wij geven het standaard voor de laatste fles en de oudste voor het tandenpoetsen. Met een vast moment vergeet je het minder snel!
Dan komt het wel goed inderdaad, in het weekend zit het gewoon niet zo in mijn systeem als doordeweeks. Gelukkig heeft het weekend maar 2 dagen haha.