Hoi allemaal! Daar ben ik nog een keer. Hoe warmen jullie je zelfgemaakte prakje voor je kleintje op? Ik maak regelmatig in één keer wat verschillende dingen en vries dit dan in. Nu heeft onze magnetron ons vanmiddag in de steek gelaten dus totdat we een nieuwe hebben moet ik het even op een andere manier doen. Ik vries de prakjes altijd in plastic bakjes van Nuby in, maar neem aan dat je dit niet in een pannetje kokend water kan zetten? Iemand een tip? Bedankt alvast!
Als die bakjes echt niet tegen kokend water kunnen, dan eerst laten ontdooien in de koelkast en dan overscheppen/schenken in een potje dat er wel tegen kan. Het kost wel wat extra tijd, ivm ontdooien in de koelkast enzo. Of als de wiedeweerga een nieuwe magnetron regelen
Ik doe het op dezelfde manier. Ik heb plastic bakjes van Avent waar ik ook de gekolfde melk in doe. Die kunnen prima in een pannetje met kokend water. Je kunt het idd ook even omscheppen in een ander bakje dat wél tegen kokend water kan.
HIer gaat het (als de over in gebruik is voor onze pizza ) in een gewone steelpan en warm ik het op. Het word dan meer gebakken, maar dat gaat prima. Gewoon flink roeren. Het voordeel is dat ons zoontje het net zo lief koud eet