Bewondering...

Discussie in 'De lounge' gestart door Tigger, 3 jun 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Tigger

Tigger Fanatiek lid

1 jun 2006
    2.803
    0
    0
    Ik wil even wat kwijt...

Ik ben hier pas een paar dagen, maar heb veel gelezen en er valt mij wat op.
    Ondanks dat sommige al tijden bezig zijn om zwanger te worden en keer op keer teleurgesteld worden, sommige al 1 of meerdere miskramen hebben gehad, sommige al tijden in de medische molen zitten, iedereen toch altijd weer enthousiast reageerd als iemand zwanger is! Dat vind ik echt zo super!
    Ik kan me voorstellen hoe moeilijk het moet zijn als er weer een bericht verschijnt: Ik ben zwanger!! Terwijl jezelf weer teleurgesteld bent, net naar bericht hebt gehad...
    Ook wil ik kwijt dat er altijd weer positief en behulpzaam geantwoord wordt op vragen die misschien al 100 keer gesteld zijn...

Ik kan niet anders zeggen: Mijn bewondering hiervoor. Voel me helemaal op me gemak en zal niet bang zijn een keer wat te vragen...

Ik kan me helemaal vinden in het positieve, ik ben zelf ook zo. Ik wens iedereen alle geluk toe en zal ook altijd blij zijn voor een ander, ook als dat betekent dat ik een keer moet slikken.
    Ik maak genoeg anders mee op andere fora´s of in real life...

2. Anakin

Anakin VIP lid

17 mrt 2006
    6.694
    301
    83
    Nou, ik ben het helemaal met je eens, dit is echt een superforum!
    Ik heb zelf mijn eerste berichtje gepost toen ik erachter kwam dat mijn zwangerschap over was en er werd meteen door allerlei meiden zo lief gereageerd en meegeleefd, terwijl ik nog nooit eerder wat van me had laten horen, echt geweldig.

Ik wens jou ook alle geluk toe en natuurlijk heel veel plezier op dit forum!

Groetjes, Anakin.

3. Floor

Floor Actief lid

21 apr 2006
    355
    0
    0
    Fijn is dat hè!
    Ik heb ook zeer veel bewondering voor de dames die al zo lang bezig zijn, maar waarbij het steeds niet wil lukken of mis gaat.
    Ik gun het jullie van harte!

4. chiesa

chiesa Fanatiek lid

4 mrt 2006
    2.533
    0
    0
    Daarom ben ik ook zo blij met dit forum!!!

doeii :D

5. Duckie

Duckie Fanatiek lid

1 jun 2006
    1.410
    0
    0
    helemaal mee eens! Ik kom hier pas een paar dagen, maar er hangt hier een goede sfeer!!

6. Elmo

Elmo Niet meer actief

Tja, nou moet ik mij denk ik :oops:
    Ik kijk niet vaak bij "hoera zwanger" maar doe wel mijn best.
    Ik gun het iedereen.
    Bij deze dus eigenlijk een beetje :)

Alle zwangeren van harte gefeliciteerd van ELMO

En de rest succes uiteraard!

7. Naomy

Naomy Actief lid

12 nov 2005
    284
    0
    0
    Groningen
    Hier sluit ik me bij aan.

Ik kijk er ook niet vaak, maar gun het iedereen van harte :D

8. Boterkoek

Boterkoek Bekend lid

19 apr 2006
    818
    0
    16
    Ik ben ook nog niet zo lang op dit forum, en ik denk er precies zo over!! Echt een fantastisch forum, iedereen is zo lief :)

9. Tigger

Tigger Fanatiek lid

1 jun 2006
    2.803
    0
    0
    Maar Elmo, niet alleen op het 'hoera ik ben zwanger' forum, gewoon over het hele forum heen doet iedereen zo tog en behulpzaam. Dat vind ik zo leuk hier...

10. Rabia

Rabia Bekend lid

19 apr 2006
    576
    0
    0
    huisvrouw
    spanje
    Ik denk dat iedereen het elkaar graag gunt ook al ben je zelf niet zwanger. Als je het negatief bekijkt zul je hier denk ik niet rondhangen. Dus ik denk dat iedereen hier super sypathiek en positief is.
    TOP!

Deel Deze Pagina